سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کوزران از اَمن‌ترین بخش‌های استان است

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : خوشبختانه آمار جرم در کوزران به نسبت کم است، اما به طور کلی در استان ریشه وقوع جرم مرتبط به مسایل تربیتی بوده است .

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه حسین براری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : خوشبختانه آمار جرم در کوزران به نسبت کم است، اما به طور کلی در استان ریشه وقوع جرم مرتبط به مسایل تربیتی بوده و مشکل در خانواده‌ها و فاصله گرفتن جوانان با بزرگان و ریش سفیدان و سنت‌های اصیل اسلامی و ایرانی است.

وی گفت : در این عصر آسیب‌ها شهر و روستا ندارد و خانواده‌ها را درگیر نموده است. فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان این نکته که مقام معظم رهبری همواره به خانواده‌ها توجه ویژه‌ای دارند، گفت: در این میان نقش تربیتی مادران مهم است به همین دلیل است که دشمنان در فضای مجازی، ماهواره و با نمایش فیلم‌های با اهداف نشر فرهنگ غربی در زمان فعالیت خانه داری ایشان مادران، یعنی ستون اساسی تربیت فرزندان را هدف گرفته اند، لذا خانواده‌ها باید آگاهی کافی داشته باشند.

وی بچه‌ها را به گل‌های باغ زندگی تشبیه کرده و گفت: آسیب شناسی بچه‌ها شامل آسیب‌های جسمی، روحی و روانی، اخلاقی و تربیتی و جنسی بوده و نقش الگویی پدر و مادر همچون باغبان است که اگر آن‌ها را در مسیر درست قرار نگیرند مشکلات زیادی پدید می‌آید.

وی افزود تنهایی، سکوت، خیانت، عدم اعتماد، اعتیاد و مشکل اخلاقی شش سوغات آسیب زای فضای مجازی شده است و در این خصوص نیز باز نقش خانواده‌ها مهم است.

براری گفت: دشمن از هیبت، صلابت و عزت ما می‌هراسد و دنبال این است این عزت را خدشه دار کند لذا لازم است همه در کنار هم باشیم و باید با حفظ فرهنگ بومی محلی از نقش نخبگان ریش سفیدان و فعالین فرهنگی و اجتماعی برای پایداری امنیت و اجتماع استفاده کنیم

در پایان فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه خواستار آن شد تا با هدف بهره مندی از تجربیات ریش سفیدان بخش کوزران هر چه سریعتر شورای معتمدین پلیس در کوزران تشکیل شود .

 

 

انتهای پیام/د

در استان ریشه وقوع جرم مرتبط به مسایل تربیتی بوده است

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.