سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصیرزاده: بی‌انصافی نکنید، اشتباهات داوری عمدی نبود

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی گفت: حمله‌های اخیر به داوری منصفانه نیست، چون که اشتباهات در قصاوت‌ها عمدی نبوده است.

هوشنگ نصیر زاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عملکرد این تیم در نیم فصل اول لیگ برتر اظهار کرد: ۵ بازیکن اصلی ما در این مدت مصدوم شدند و حتی در تبریز نبودند و در تهران مداوا می‌شدند. به هر حال دستمان خالی بود، اما دروازه بان و مدافعان خوبی داشتیم که باعث شدند گل‌های زیادی دریافت نکنیم. البته تعداد مهاجمان ما کم است و یک مهاجم در اختیار داریم و در خط حمله با مشکلاتی مواجه هستیم. همچنین در بازی‌های آخر نیم فصل اول لیست نفرات ما با ۴ بازیکن ذخیره بسته می‌شد.

او درباره اعتراض تیم‌ها به قضاوت داوران بازی‌ها گفت: برخی از تیم‌ها برای اینکه بهانه‌ای برای شکست‌های خود داشته باشند به هواداران خود می‌گویند که داوران باعث باختشان شدند و اشتباهات داوری بین تیم‌ها چرخیده است. در بازی‌های ما برابر پرسپولیس و پدیده ۲ پنالتی ما را نگرفتند و چند امتیاز در این بازی از دست دادیم. به نظرم حمله‌های اخیر به داوری منصفانه نیست، چون که قضاوت‌ها عمدی نبوده است.

نفع و ضرر تیم‌ها از داوری یکسان بوده است

نصیرزاده درباره اظهارات رئیس کمیته داوران مبنی بر عذرخواهی از هواداران به علت اشتباهات داوری اظهار کرد: به هر حال بازی‌های استقلال و پرسپولیس به صورت پخش زنده است و افکار عمومی توجه ویژه‌ای به این بازی‌ها دارند و اشتباهات داوری بزرگ می‌شود، اما در بازی‌های دیگر به این صورت نیست. به نظرم نفع و ضرر تیم‌ها از داوری یکسان بوده است.

استفاده از ویدیو چک‌ها در لیگ برتر بلندپروازی است

مدیر عامل ماشین سازی درباره استفاده از کمک داور ویدیویی در بازی‌های لیگ برتر بیان کرد: به نظرم استفاده از ویدیو چک‌ها در لیگ برتر بلند پروازی است و برای ساکت کردن افراد بیان کردند که از کمک داوران ویدیویی در بازی‌ها استفاده می‌کنند. تعداد دوربین‌ها باید ۲۸ تا ۳۲ دوربین باشد و هزینه خرید این تعداد دوربین زیاد می‌شو. به هر حال هنوز پول داوران را ندادند و حامی مالی هم ندارند تا هزینه تجهیزات مربوط به ویدیو چک‌ها را تامین کند. در جام جهانی ۳۲ دوربین کار گذاشته بودند و ۱۰ دوربین جوابگو نیست و این امکانات در همه ورزشگاه‌ها باید فراهم شود.

صحبت‌های اولیه برای واگذاری باشگاه ماشین سازی صورت گرفت

او درباره وضعیت واگذاری باشگاه ماشین سازی تصریح کرد: صحبت‌های اولیه شده است، اما هنوز به طور قطعی واگذاری صورت نگرفته است. زنوزی رئیس هیئت مدیره شرکت هلدینگ دریک است و اشکالی ندارد که مالک ۲ باشگاه باشد همچنین مقام زنوزی در باشگاه‌های تراکتورسازی و ماشین سازی شبیه مسئولیت وزیر ورزش و جوانان در استقلال و پرسپولیس است.

او درباره اینکه مهاجری لیست بازیکنان مدنظرش را به باشگاه داده است، گفت: طبق برنامه قرار است مهاجری این هفته لیست بازیکنان مدنظرش را به باشگاه بدهد تا برای جذب بازیکنان اقدام کنیم.

هری فورستر باید پیش قراردادش را پرداخت کند

او درباره اینکه وضعیت هری فورستر بیان کرد: ما از طریق وکیل برزیلی طی نامه‌ای به هری فورستر اعلام کردیم که این بازیکن باید پیش پرداخت قراردادش را بدهد و او فسخ قرارداد یک طرفه انجام داده است و مراجع قضایی به نفع ما رای صادر می‌کنند.

احتمال تعویض دخسوس با یک دروازه‌لان دیگر وجود دارد

نصیرزاده درباره احتمال جدایی دخسوس از ماشین سازی گفت: باشگاه ماشین سازی مشکل مالی ندارد که نتواند مبلغ قرارداد دخسوس را پرداخت کند. شاید این دروازه بان را با گلر تیم دیگر مبادله کنیم.

مدیرعامل ماشین سازی درباره وضعیت کنعانی زادگان بیان کرد: دعوتنامه‌ای از باشگاه اروپایی برای جذب کنعانی زادگان هنوز به باشگاه نیامده است تا آن را بررسی کنیم.


بیشتر بخوانید: 

مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز شد

۵ بازیکن جدید به ماشین سازی تبریز پیوستند

۶ بازیکن جدید در باشگاه ماشین سازی تبریز


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.