سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون نظارت و بازرسی صمت استان سمنان خبر داد؛

آغاز اجرای طرح تشدید نظارتی شب یلدا در استان سمنان

معاون نظارت و بازرسی صمت استان سمنان گفت: طرح تشدید نظارتی ویژه شب یلدا با ۵۴ بازرس و کارشناس در استان سمنان آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهدی یحیایی معاون نظارت و بازرسی صمت استان سمنان در آغاز طرح نظارت یلدا درباره نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در ایام منتهی به یلداگفت: در اجرای طرح تشدید نظارتی ویژه شب یلدا با ۵۴ بازرس و کارشناس نظارت و بازرسی سازمان و همچنین اتاق‌های اصناف شهرستان‌های هشت‌گانه استان طی ایام منتهی به یلدا کار نظارت را بر گرانفروشی، کم‌فروشی و غیره بر عهده دارند.

وی باشاره به اینکه برخی از کالا و خدمات مرسوم شب یلدا تحت تأثیر بازار قرارگرفته و ممکن است حساسیت‌هایی را به بازار القا کنند، افزود: به لحاظ اقتصادی، نظارت بر بازار شب یلدا از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و لذا سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با درک این حساسیت نسبت به اجرای طرح نظارت بازار یلدا اقدام می‌ورزد.

معاون صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: این ناظران بر بازار و واحد‌های صنفی، میادین میوه و تره بار نظارت خواهند داشت و عرضه کالا‌های شب یلدا از قبیل: آجیل و خشکبار، میوه و تره‌بار و شیرینی را پایش می‌کنند.

انتهای پیام / م

آغاز کنترل قیمت های میوه و تره بار و آجیل شب یلدا در استان سمنان

برچسب ها: صنعت ، اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.