وی افزود: اختلاف چشمگیر قیمت کامیون و لوازم یدکی در کشور ما در مقایسه با دیگر کشورها منجر به فرسودگی ناوگان شده است.
بهاروند با اشاره به اینکه ۵۰۰ هزار کامیون و کامیونت در کشور فرسوده هستند، بیان کرد: این در حالی است که انحصار طلبی خودروسازان ، تسهیلات بالای ۳۰ درصد و شرایط سخت وثیقه موجب شده تا در طول ده سال اخیر تنها ۳ هزار کامیون نوسازی شود.
رئیس کمیسیون حمل و نقل در پایان با انتقاد از نبود متولی برای حمل و نقل تصریح کرد: اگرچه یک زمانی وزارت راه و ترابری متولی این امر بود، اما همچنان بخش حمل و نقل گم شده است که انتظار می رود وزیر جدید راه و شهرسازی به این موضوع توجه کند.
انتهای پیام/