سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصلی‌ترین سیاست ما داشتن فرودگاه در کاشان است

شهردار کاشان گفت:اصلی‌ترین سیاست ما داشتن فرودگاه در کاشان است و ما با تمام توان برای حفظ این سرمایه تلاش می‌کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید ابریشمی‌راد شهردار کاشان شامگاه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون حواشی فرودگاه کاشان اظهار کرد: وظیفه شهرداری تأمین و نگهداشت فرودگاه نیست، اما به این دلیل که فرودگاه مطالبه مردم بوده شهرداری کاشان در این موضوع ورود پیدا کرده است.

شهردار کاشان با بیان اینکه بین مسئله  پرواز و وجود فرودگاه تفاوت وجود دارد، عنوان کرد: برقراری پرواز در فرودگاه وظیفه آژانس‌های مسافرتی است که باید با نهادهای مربوطه رایزنی کنند.

وی با اشاره به کاهش شدید مسافرین هوایی در ماه‌های پایانی منجر به تعطیلی پروازها در فرودگاه کاشان افزود: در آخرین پرواز فقط 10 نفر مسافر وجود داشت و بعد از مدتی با افزایش قیمت‌ها مردم کمتر به سمت مسافرت هوایی روی آوردند.

ابریشمی‌راد گفت: اصلی‌ترین سیاست ما داشتن فرودگاه در کاشان است و ما با تمام توان برای حفظ این سرمایه تلاش می‌کنیم، البته مشغول رایزنی با سازمان هواپیمایی کشور هستیم که فرودگاه کاشان زیرمجموعه این سازمان برود و به صاحب حقیقی‌اش واگذار شود، ضمن اینکه در حال مذاکراتی برای اخذ مرز هوایی برای فرودگاه کاشان نیز هستیم.

شهردار کاشان با اشاره به فعالیت گسترده در سطح شهر بیان داشت: شهرداری در مناطق پنج‌گانه خود اکنون بیش از 113 پروژه فعال دارد که 86 طرح در بناهای مرتبط و 27 طرح در راه‌سازی است.

وی با اشاره عوامل مؤثر بر ترافیک شهری خاطرنشان کرد: از میان چهار عامل اصلی ترافیک که عبارت است از: انسان، خودرو، سیستم حمل و نقل عمومی و شبکه حمل و نقل عمومی صرفاً دو عامل آخر مرتبط با شهرداری است و می‌تواند برایش برنامه‌ریزی کند.

ابریشمی‌راد با بیان اینکه طرح زیرگذر میدان ولیعصر(عج) کاشان در دو فاز و به مدت دو سال به طول خواهد انجامید تصریح کرد: طول این زیرگذر هزار و 800 متر خواهد بود که در حال رایزنی با پیمانکاران مختلف هستیم.

شهردار کاشان در رابطه با عدم روشنایی در محور اتوبان اصفهان به کاشان عنوان کرد: این در ارتباط با وظیفه شهرداری‌ها نیست ضمن اینکه معمولاً تیر چراغ برق نیز در کمتر اتوبانی وجود دارد.

وی پیرامون معوقات شهرداری افزود: معوقات کارکنان شهرداری یک حق است و باید پرداخت شود و سعی می‌کنیم بخشی از این معوقات را اواخر سال جاری و با بهبود شرایط مالی شهرداری پرداخت کنیم.

ابریشمی‌راد با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از درآمد شهرداری وابسته به عوارض شهری و شرایط اقتصادی کشور است تأکید کرد: اکنون شهرداری کاشان نزدیک به 100 میلیارد تومان از مردم طلب دارد، این در حالی است که معوقات کارکنان ما حدود 24 میلیارد تومان است که اگر این طلب شهرداری پرداخت شود کار شهرداری در پرداخت معوقات تسهیل خواهد شد.

شهردار کاشان تصریح کرد: مردم اگر از شهرداری شهری آباد می‌خواهند باید همراهی و مساعدت‌هایی نیز داشته باشند و البته مطمئن هستیم که مردم همراه ما هستند.

 

انتهای پیام/م

 

نشست خبری شهردار کاشان

برچسب ها: شهرداری ، فرودگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.