سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در تفرش:

در بودجه سال ۹۸ پاداش پایان خدمت معلمان دیده شده است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در سفر به شهرستان تفرش گفت: در بودجه سال ۹۸ پاداش پایان خدمت معلمان دیده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ حسینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان تفرش گفت: در بودجه سال ۹۸ پاداش پایان خدمت معلمان دیده شده و به این مطالبات به موقع پرداخت خواهد شد.

حسینی با اشاره به نزدیک شدن به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران خواستار توجه بیشتر برای معرفی دستاورد‌های انقلاب اسلامی شد.

وی با اشاره به مشکلات آموزش و پرورش شهرستان تفرش اضافه کرد: رختکن زمین چمن استادیوم باید از تربیت بدنی استان پیگیری شود تا از طریق سهم ورزش آموزش و پرورش ساخته شود.

نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید در کنار تغذیه دانش آموزان بی بضاعت در مدارس شبانه روزی البسه آنان هم مورد توجه قرار گیرد و در راستای بالا بردن سطح آموزشی بازدید از مدارس افزایش یابد.

هوشمند سازی نیمی از مدارس شهرستان تفرش

قره گزلو رئیس شورای آموزش وپرورش تفرش در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: در سطح شهرستان تفرش ۲۱ مدرسه وجود دارد که نیمی از آنان هوشمند سازی شده است.

قره گزلو به بیان مشکلات آموزشی این شهرستان پرداخت و از کمبود لا اقل ۱۳ معلم وکمبود فضا‌های ورزشی برای دانش آموزان گفت.

تسهیل اسناد و تک برگه کردن سند ملکیت ۲ مدرسه افضلی راد و حاج مسلم شمس، ایاب و ذهاب دانش آموزان منطقه محروم به مدارس شبانه روزی شهر تفرش و بیمه طلایی فرهنگیان از مهمترین مشکلات مطرح شده در در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان تفرش بود.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.