سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دی ماه؛ آخرین مهلت رای گیری مردمی جشنواره «آوای بیداری»

سازمان بسیج هنرمندان مهلت ارسال آثار برای جشنواره «آوای بیداری» را تا هفته‌ اول دی ماه اعلام کرد.

به گزارش حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، بخش رای گیری مردمی برای انتخاب برترین آثار رسیده به جشنواره سرود‌های حماسی و آوا‌های انقلابی که از ۵ آذرماه آغاز شده بود تا هفته اول دی ماه ادامه دارد و آخرین مهلت مشارکت در این رای گیری ۵ دی ماه است.

آثار رسیده به جشنواره سرود‌های حماسی و آوا‌های انقلابی در تارنمای سایت «آوای بیداری» بارگزاری شده است و علاقمندان به شرکت در این رای گیری می‌توانند با ورود به این صفحه استان مورد نظر را انتخاب کرده، آثار را شنیده و سپس برای ارسال رای بر روی گزینه «رای مثبت به این اثر» کلیک کرده و به این ترتیب در داوری آثار شرکت کنند.

 در مراسم اختتامیه این جشنواره به افرادی که در این رای گیری شرکت کرده اند و آراء خود را ارسال کرده اند به قید قرعه جوایز ارزنده‌ای اهداء می شود.

جشنواره سرود‌های حماسی و آوا‌های انقلابی در سطح کشوری و به همت سازمان بسیج هنرمندان برگزار می‌شود و شروع جشنواره و اجرا‌های رقابتی صحنه‌ای از ۲۵ تا ۲۸ دی ماه خواهد بود.

لازم به ذکر است؛ علاقه‌مندان برای شرکت در رای گیری و انتخاب برترین اثر می‌توانند با مراجعه به سایت «آواری بیداری»  و گوش دادن به سرود‌های حماسی و آوا‌های انقلابی رسیده به این جشنواره به لینک‌های رای گیری واقع در انتهای این صفحه دسترسی یافته و مشارکت کنند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلابی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.