سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی علوم دریایی خرمشهر

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی علوم و فنون دریایی خرمشهر امروز افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ،محمد زاکری مدیر پژوهشی دانشگاه علوم و فنون دریایی و دبیر اجرایی نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارائه دستاورد‌های علمی و پژوهشی از سطوح دانشجویی تا تولید علم و دانش بیان کرد و گفت: در بخش اول این نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی در سطح دانشجویی دانشکده‌ها و انجمن‌های علمی و بخش دوم مربوط به دانشگاه و مدیریت پژوهشی است همچنین در بخش نشریات دانشگاه فعالیت‌ها و مطالعات علمی که در مجامع بین المللی و مجامع رسمی به چاپ رسیده در معرض دید قرار گرفته است.

وی افزود: بخش سوم نمایشگاه مذکور مربوط به فناوری و تولید محصولات شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان و مرکز رشد علم و فناوری دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر می‌باشد که شامل پنج شرکت فناور و دانش بنیان است که محصولات خود را در غرفه‌های مختلف ارائه کرده اند.

نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش و فناوری علوم دریایی خرمشهرگفت: همچنین این نمایشگاه چهار غرفه انجمن محیط زیست، شیلات، مهندسی، اقتصاد و زیست دریا، چهار غرفه دانش بنیان و سه غرفه دانشگاهی دارد.

زاکری افزود: این نمایشگاه از تاریخ ۲۴ تا ۲۸ آذر ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ در دانشکده اقتصاد مدیریت دریا برای بازدید عموم دایر است.

از ۲۴ تا ۳۰ آذر هفته پژوهش نامگذاری شده است.

انتهای پیام / د

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.