سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمان و مکان تمرین تیم فوتبال پرسپولیس مشخص شد/ غیبت ۲+۲ بازیکن سرخپوش در اردوی قطر

تمرین شاگردان برانکو ایوانکوویچ، فردا (یکشنبه) از ساعت ۱۱ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پایان دیدار تیم های پرسپولیس تهران و پارس جنوبی جم که با پیروزی 3 بر یک شاگردان برانکو ایوانکوویچ همراه شد، بازیکنان تیم سرخپوش امروز (شنبه) استراحت کردند تا از فردا (یکشنبه) تمرینات شان را در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کنند.

طبق اعلام مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین فردای سرخپوشان پایتخت، از ساعت ۱۱ در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار خواهد شد. قرار است تمرینات تیم برانکو ایوانکوویچ تا ۵ روز ( پنج شنبه) ادامه یابد و سپس بازیکنان و اعضای کادرفنی ۱۲ روزی استراحت خواهند داشت تا پس از آغاز دوباره تمرینات، برای برگزاری اردویی ۱۲ روزه راهی دوحه قطر شوند. طبق اعلام مسئولان پرسپولیس، این اردو از ۱۸ دی در دوحه برگزار و تا ۳۰ دی ادامه خواهد داشت تا بازیکنان به شرایط خوبی برسند.

همچنین قرار است در اردوی حدود ۲ هفته ای، پرسپولیسی ها ۲-۳ بازی دوستانه برگزار کنند تا به شرایط بازی برسند. البته در این اردو  علیرضا بیرانوند و مهدی ترابی (بازیکن جدید سرخپوشان که در نیم فصل دوم به پرسپولیس اضافه می شود) به دلیل حضور در تمرینات و اردوهای تیم ملی غایب هستند و ایوانکوویچ این ۲ بازیکن را در اختیار نخواهد داشت. البته احتمال دارد احمد نوراللهی و علی علیپور نیز جز این ۲۳ نفر نهایی پیرمرد پرتغالی باشند که با توجه به سلیقه کی روش، این موضوع بعید است.

در اردوی قطر بازیکنان جدیدی مانند سعید کریمی، سروش رفیعی، مهدی شریفی و مهدی شیری قطر حضور دارند تا برای نیم فصل دوم با بازیکنان به هماهنگی برسند.

تعطیلات نیم فصل لیگ برتر 53 روز است و برانکو در صدد است تا در این اردو که در آکادمی اسپایر برگزار می شود، بتواند بازیکنان به شرایط آرمانی برسند.

پرسپولیس در نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال با کسب ۳۱ امتیاز و گل زده کمتر نسبت به سپاهان و پدیده در رده سوم قرار گرفت.


بیشتر بخوانید:

برانکو لیست نقل و انتقالات پرسپولیس را تحویل عرب داد

پست کنایه آمیز شجاع خلیل زاده

برانکو روی زمین کی‌روش دست گذاشت!


انتهای پیام/

اردوی پرسپولیسی ها در قطر برگزار می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.