سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیموچی: باید در راستای رشد ورزش پارالمپیک کشور قدم برداریم

نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: باید در راستای رشد ورزش پارالمپیک کشور قدم برداریم و در این مسیر به حمایت مسئولان نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیما لیموچی نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک در پایان مجمع انتخاباتی این کمیته بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان حمایت خیلی خوبی از ورزش پارالمپیک دارد و ما در مسیری قرار داریم که مانند گذشته هم به حمایت مسئولان ورزش نیاز داریم و باید در راستای رشد ورزش پارالمپیکی کشور قدم برداریم.

او ادامه داد: سال گذشته اقدام خیلی خوبی در کمیته ملی پارالمپیک شکل گرفت و استراتژی های چهار سال آینده کمیته ملی تدوین شد و ما از طریق بررسی نقاط ضعف و قوت، فرصت ها اتفاقات خیلی خوبی را پیش بینی کردیم و به زیر ساخت های مهم پرداختیم.

لیموچی عنوان کرد: جنبش پارالمپیک و ورزشکارانی که در این زمینه فعالیت دارند به خودی خود هزینه سنگین دارد و در ورزش بوچیا که شدیدترین معلولیت دارند باید یک یا دو همراه در کنار این ورزشکاران حضور داشته باشد و تجهیزات گران است و ما با مشکل رفت و آمد طرف هستیم که در حال تلاشیم که این مشکلات را با حمایت مسئولان بر طرف کنیم.


بیشتر بخوانید:

خسروی وفا: انتخابات با اساسنامه جدید و قانونی برگزار شد

جوانمردی: موفقیت ورزشکاران در پارالمپیک توکیو به حمایت مسئولان ورزش بر می‌گردد


انتهای پیام/

اظهارات لیموچی درباره کمیته ملی پارالمپیک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.