سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح نظارتی ویژه شب یلدا در قزوین / افتتاح نمایشگاه شب یلدا از فردا

طرح نظارتی شب یلدا در استان قزوین با مشارکت ۳۰ تیم بازرسی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت:برای کنترل قیمت‌ها در شب یلدا ۳۰ تیم بازرسی و ۷۰ عضو ناظر افتخاری بازار را رصد می‌کنند.

علی پر زحمت افزود: باتوجه به افزایش تقاضا برای اقلام پرمصرف این ایام از جمله میوه، شیرینی، آجیل و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت کالا‌های پرمصرف، طرح ویژه نظارتی با همکاری تعزیرات حکومتی، مجمع امور صنفی واتحادیه‌های مربوط اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: بازرسان این سازمان به صورت روزانه از واحد‌های صنفی عرضه کننده کالا‌های پرمصرف بازرسی می‌کنند و علاوه بر رسیدگی به شکایات مردمی، با متخلفان برابر قوانین و مقررات برخورد خواهد شد.

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، طرح نظارتی شب یلدا به مدت یک هفته ادامه دارد.

*خرید شب یلدا از نمایشگاه بین المللی قزوین

به گفته مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین گفت: نمایشگاه مواد غذایی و شب یلدا از فردا برپا می‌شود و تا بیست و نهم آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان ادامه خواهد داشت.

هادی طاهرخانی افزود: ارائه کالا‌های مرتبط با آیین شب یلدا و محصولات زمستانه و مورد نیاز شهروندان در این شب، ارتباط مستقیم بین تولید کننده و مصرف کننده، ایجاد فضا‌های رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و دسترسی بهتر به کالا‌های مورد نیاز، از جمله اهداف برپایی این رویداد اقتصادی است.

طاهرخانی افزود: شرکت کنندگانی از استان‌های آذربایجان شرقی، یزد، تهران، همدان، کرمانشاه، گیلان، تهران، قزوین و فارس، محصولات و تولیدات شان را در فضایی به مساحت سه هزار و ۶۰۰ مترمربع در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

 

انتهای پیام/پ

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.