سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای شهر مشهد در آئین تکریم و معارفه شهردار مشهد عنوان کرد :

مشهد شرایط مطلوبی در بین کلانشهر‌ها دارد

رئیس شورای شهر مشهد گفت : یکی از مهم‌ترین وظایف شورای شهر پاسداری از حرمت و حریم شهر است و مشهد شرایط مطلوبی در بین کلانشهر‌ها دارد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،آئین تکریم و معارفه شهردار مشهد مقدس امروز در محل دانشگاه فردوسی مشهد با حضور معاون عمرانی وزیر کشور، نمایندگان مردم مشهد در مجلس، سرپرست استانداری، اعضای شورای شهر، اعضای شورای اداری شهر مشهد، شهرداران اسبق و سفرا و سرکنسول‌های کشور‌های همجوار در حال برگزاری است
 
محمد رضا حیدری رئیس شورای شهرمشهد در این مراسم با بیان اینکه ۴۷۵ روز از آغاز مسئولیت مادر شورای پنجم گذشته است گفت : یکی از مهم‌ترین وظایف شورای شهر پاسداری از حرمت و حریم شهر است.

وی با بیان اینکه مشهد شرایط مطلوب در بین کلانشهر‌ها دارد افزود: ما در ادامه فعالیت‌ها با قانون منع بکارگیری بازنشستگان مواجه شدیم که به ناچار بر انتخاب شهردار جدید اقدام کردیم.

 رئیس شورای شهرمشهد با اشاره به انتظارات از شهردار جدید گفت:حرکت بر مدار برنامه عملیاتی ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ شهرداری مشهد، شفافیت، انضباط مالی، پاسخگویی به مطالبات و شورا، توسعه متوازن و عدالت محور، حکمرانی مطلوب شهری که با حضور مردم در فرایند تصمیم گیری‌ها صورت می گیرد و تلاش و فعالیت بر استفاده از ظرفیت‌های علمی مشهد از جمله محور‌هایی است که از شهردار جدید به عمل به آن تاکید و انتظار داریم.

انتهای پیام //ف.ک

آئین تکریم و معارفه شهردار مشهد

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.