سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار جدید سمنان:

برنامه ام توسعه همه جانبه استان است/ صنعت، معدن و گردشگری محورهای اصلی توسعه استان سمنان خواهد بود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، استاندار جدید سمنان با بیان اینکه توسعه باید همه جانبه باشد گفت: استان از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است و صنعت، معدن و گردشگری محورهای اصلی توسعه استان سمنان خواهد بود.

علیرضا آشناگر استاندار جدید سمنان در تودیع و معارفه خود به عنوان استاندار جدید سمنان ضمن تشکر از نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیران و میهمانان حاضر در جلسه گفت: از اعتماد وزیر کشور، هیئت وزیران و رئیس جمهور محترم به جهت واگذاری این مسئولیت سپاسگزارم.

آشناگر اظهار داشت: خوشبختم که فرصت خدمت گذاری در استان دارالمرحمه نصیبم شد که شخصیت‌های بزرگ سیاسی، فرهنگی و شهدای نام‌داری را تقدیم کشور نموده است.

وی افزود: استان به لحاظ موقعیت جغرافیایی و همجواری با ۸ استان و قرار گرفتن در کریدور شمال جنوب و شرق به غرب و... از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و امنیت بالای این استان قابل توجه است.

آشناگر اظهار داشت: نگاه سیاسی مشخصی دارم اما بعنوان یک فعال سیاسی به استان نیامده‌ام بلکه اولویت و ماموریتم توسعه همه‌جانبه استان است که توسعه سیاسی هم قسمتی از آن است.

 عالی‌ترین مقام اجرایی استان اذعان داشت: امروز سرمایه‌ اجتماعی در کشور آسیب دیده است که نیاز داریم تا آن را ترمیم کنیم و ابعاد آن نظیر اطمینان، امید به آینده، اعتماد وغیره در فضای آرام و آرامش خاطر مردم و در سایه وحدت و همدلی شکل خواهد گرفت.

 وی تصریح کرد: استان دارای ظرفیت‌های بزرگی نظیر بستر صنعتی، اراضی وسیع و بلامعارض، معادن فراوان و متنوع و نیروی انسانی متخصص و تحصیل‌کرده است که باید تلاش کنیم تا با اسقرار صنایع بزرگ نقش استان را در سطح ملی و جذب جمعیت استان‌های همجوار ایفا کند.

 استاندار سمنان با بیان اینکه سالانه نزدیک به ۲۵ میلیون نفر از زائران حریم رضوی از استان عبور می‌کنند خاطرنشان کرد: فرصت بزرگی در حوزه گردشگری پیش روی‌مان قرار گرفته که باید از آن بهره ببریم.

 آشناگر صنعت، معدن و گردشگری را محورهای توسعه استان اعلام کرد و افزود: برای توسعه استان باید موانع را برطرف کنیم و اولین و بزرگترین محدودیت، همانگونه که رئیس‌جمهور چه در جریان سفر به استان و چه در جلسه هیئت وزیران تاکید داشتند، مساله تامین آب از منابع خارج از استان است.

وی ادامه داد: بودجه استان نیز باید تقویت شود و در این راستا مدیران استان باید با ارائه برنامه‌های درست و شناخت دقیق و بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانون و با کمک نمایندگان مردم در مجلس تلاش نمایند.

 آشناگر تصریح کرد: امروز باید به کمک همه مدیران با تلاش و کار شبانه‌روزی استان را به جلو ببریم و تلاش کنیم تا در پایان دوره مسئولیت‌مان خدمتی به مردم انجام داده باشیم و مدال خدمت‌گذاری از مردم دریافت کنیم.

 وی در پایان صحبت‌هایش از زحمات و تلاش‌های آقای چاوشی در زمان تصدی استانداری سمنان و همچنین آقای ناجی در زمان سرپرستی استانداری و بویژه در جریان سفر رئیس جمهور به استان تشکر نمود.

انتهای پیام / گ

معرفی استاندار جدید سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.