سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش برای توسعه استان بوشهر بیشتر شود

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: همه بخش‌ها باید برای توسعه و آبادانی استان بیشتر تلاش کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سردار علی رزمجو در نشست صمیمی با حضور نمایندگان مردم بوشهر، گناوه و دیلم، دشتسستان و دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی افزود: خدمت به مردم و تلاش برای عمران و سازندگی نوعی جهاد و عبادت است و همه بخش‌ها و دستگاه‌ها باید توان خود را برای عمران استان بیش از پیش به کار گیرند.

وی همچنین به برگزاری کنگره بزرگداشت سرداران و بیش از دو هزار شهید استان بوشهر در سال آینده اشاره کرد و همکاری همه بخش‌ها و شخصیت‌ها به ویژه نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی را خواستار شد.

حجت الاسلام عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم، سیدکمال الدین شهریاری نماینده دشتی و تنگستان و محمدباقر سعادت نماینده دشتستان هم با قدردانی از تلاش‌های جهادی و مؤثر سپاه امام صادق در سازندگی و آبادانی استان، آمادگی خود را برای کمک به ایجاد زمینه‌های توسعه هر چه بیشتر استان اعلام کردند.

آنان همچنین بر هر چه بهتر برگزاری شدن کنگره بزرگداشت سرداران و شهدای استان تاکید کردند و گفتند: آمادگی دارند در این زمینه همکاری کنند.

یادآور می‌شود، سکینه الماسی نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی به علت سفر در این نشست حضور نداشت.

انتهای پیام/ک

کنگره شهدای استان بوشهر سال آینده برگزار می‌شود

برچسب ها: توسعه ، سازندگی ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.