سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طلب 69 میلیاردی شرکت توزیع برق کرمان از دستگاه‌های اجرایی شمال و جنوب

مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان از طلب 69 میلیاردی این شرکت از دستگاه های اجرایی در شمال و جنوب استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ محمود شهبا مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان در نهمین شورای اداری استان کرمان از افزایش 30 درصدی مطالبات دستگاه های اجرایی استان در سال جاری خبر داد و بیان داشت: مدیران دستگاههای اجرایی پرداخت هزینه انرژی مصرفی را در اولویت کاری خود قرار بدهند.

وی یادآور شد: 33 میلیارد تومان ابتدای امسال از دستگاه های اجرایی شمال استان کرمان طلب داشته ایم که آخرین عدد 44 میلیارد تومان است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان با اشاره به اینکه طلب شرکت برق از دستگاه های اجرایی در جنوب استان 25 میلیارد تومان است افزود: طلب ما از دستگاه های اجرایی حدود 40درصد بودجه این شرکت را تشکیل می دهد.

شهبا با اشاره به اینکه تمام دستگاه های اجرایی در حوزه کاری ما مجهز به کنتور هوشمند هستند افزود: مدیران دستگاه ها می توانند آمار مصرف دستگاه خود را به صورت آنلاین ببیند تا در مدیریت مصرف بهینه عمل کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان با اشاره به اینکه وزارت نیرو 2 کالای اساسی و حیاتی آب و برق را ارائه می دهد گفت: باید از طریق وصول مطالبات، این شبکه حفظ شود زیرا در غیر این صورت کیفیت ارائه خدمات کاهش می یابد.

 

انتهای پیام/س

 

مشاهده  آمار مصرف دستگاه ها  به صورت آنلاین 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.