سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترکیه بر ادامه عملیات نظامی خود در عراق تاکید کرد

وزارت خارجه ترکیه اعلام کرد این کشور تا زمانی که حضور «گروه‌های تروریستی» در عراق ادامه یابد، به عملیات ضد این گروه‌ها ادامه خواهد داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تی‌آر‌تی، ­وزارت امور خارجه ترکیه امروز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد ارتش ترکیه تا زمانی که حضور «گروه‌های تروریستی» در عراق ادامه یابد، به عملیات ضد این گروه‌ها ادامه خواهد داد. 

این وزارتخانه افزود: «ارتش ترکیه در عملیاتی که تاکنون در شمال عراق اجرا کرده به گروه تروریستی پ‌ک‌ک ضربات سنگینی زده است.»

وزارت خارجه ترکیه در ادامه این بیانیه اعلام کرد: تدابیر ضروری برای جلوگیری از آسیب به غیرنظامیان در عملیات ارتش ترکیه در شمال عراق اتخاذ شده است.

از سوی دیگر، فراکسیون اتحادیه میهنی کردستان در مجلس عراق، حملات پی در پی ترکیه به خاک عراق را محکوم کرد. فراکسیون اتحادیه میهنی کردستان در بیانیه‌ای، ادامه دخالت‌های ترکیه در عراق را نقض آشکار معاهدات بین‌المللی در زمینه احترام به تمامیت ارضی کشور‌ها دانست.

این فراکسیون از دولت عراق خواست از وقوع این تجاوز‌ها و تخلفات جلوگیری و برای جلوگیری از این اقدامات ترکیه، از اهرم‌های اقتصادی و صادرات نفت استفاده کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.