سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست استانداری خراسان رضوی:

شهدای اهل سنت پرچمداران وحدت و برادری هستند/باید در مسیر شهدا در راستای اعتلای کشور و نظام اسلامی تلاش کنیم

سرپرست استانداری خراسان رضوی گفت:شهدای اهل سنت نماد و پرچمدار وحدت و برادری هستند که با اهدای خون خود نهال اسلام و نظام اسلامی را آبیاری کردند.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، قربان میرزایی سرپرست استانداری خراسان رضوی امروز در بدو ورود به شهرستان تازه تاسیس صالح آباد با ادای احترام به شهدای این شهرستان در طول انقلاب و دفاع مقدس به منزل شهید اهل سنت احمد پاکیده رفت و با خانواده این شهید گرانقدر دیدار کرد.

وی در این دیدار تصریح کرد: دشمن همواره از ناحیه امت اسلامی و نظام جمهوری اسلامی احساس خطر کرده و به بیان مقام معظم رهبری ایجاد افتراق و اختلاف را به عنوان یکی از ابزار‌ها برای زمینگیر کردن مسلمانان و ملت مسلمان ایران محور توطئه‌های خود قرار داده و با توسل به حیل مختلف تلاش کرده و می‌کند بین شیعه و سنی اختلاف افکنی نماید.

سرپرست استانداری خراسان رضوی گفت: در ۴۰ سال گذشته اهل سنت و شیعه در نظام جمهوری اسلامی ثابت کرده اند که همواره پشت به پشت هم در یک مسیر در دفاع از میهن، نظام و ارزش‌های اسلامی خود در برابر دشمن ایستاده و می‌ایستند آنگونه که در جریان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تا امروز همدل و همزبان بوده اند.

میرزایی افزود: در دوران دفاع مقدس، فرزندان ایران اسلامی به دور از هر گرایش و اعتقادی برای حفاظت از استقلال و آزادی کشور در کنار یکدیگر ایستادند و در این مسیر جان خود را فدا کردند و اینک باید این رشادت‌ها پاس داشته شده و بیش از هر زمان وحدت و یکپارچگی ما در برابر دشمن تقویت شود.

وی تصریح کرد: امروز که استکبار از همه توطئه‌های خود ناامید شده به گونه‌ای دیگر با تشدید جنگ روانی و تبلیغاتی و اقتصادی می‌کوشد در صفوف بهم پیوسته ملت و نظام جمهوری اسلامی تفرقه و خدشه ایجاد کند و این وظیفه ماست که، چون همیشه در برابر این دسیسه‌ها و توطئه‌ها هوشیارتر عمل کرده و اتحاد خود را حفظ کنیم.

سرپرست استانداری خراسان رضوی با تاکید بر اینکه همه با هم برادریم و باید تداوم مسیر شهدا در راستای اعتلای کشور و نظام اسلامی تلاش کنیم، گفت: خراسان رضوی و بیش از آن منطقه تربت جام و صالح آباد نمونه عینی و سمبل وحدت در کشور، وحدت، مثال زدنی است.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

امروز استکبار از همه توطئه‌های خود ناامید شده است

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.