سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور مطرح کرد؛

هزینه های اداره کشور بالاست و تشریفات زیاد/با حرف نمی توانیم هزینه ها را کاهش دهیم

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: تا زمانی که ساختارهای کم اهمیت و غیرضروری وجود داشته باشد، هزینه های اداره کشور کاهش پیدا نمی کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید و سابق سمنان گفت: جلسه تودیع و معارفه باید تذکری باشد برای این که مسئولیت ما موقتی است،  توصیه می کنم در این جلسات از زبان مردم هم حرف بزنیم و مطالبات آنها را مطرح کنیم.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه راهکارهای عملی برای کاهش هزینه های جاری کشور درنظر گرفته شود، افزود: در میزان پذیرایی و تشریفات در جلسه های اداری تجدید نظر شود.

ذوالفقاری ادامه داد: برای کاهش هزینه های جاری کشور باید گام های عملیاتی برداشت و راهکارهای عملی برای رفع این چالش مدنظر قرار گیرد، با حرف نمی توان هزینه ها را کم کرد و کاهش هزینه ها در کشور فرهنگ شود.

ذوالفقاری عنوان داشت: مجموعه اطلاعات پنهان و آشکار ما نشان می دهد که دشمنان می خواهند در ایران تنش و نارضایتی ایجاد کنند. تنوع نقشه های دشمنان بالاست و ممکن است برای سال ۹۸ طرح و برنامه های جدیدی را دنبال کنند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور تصریح کرد: آمریکا در برابر چشم همه مردم جهان نقض عهد می کند و سپس می گوید بیایید مذاکره کنیم! هرکس دل در گرو کشور دارد باید آستین بالا بزند و کار کند که اگر نتیجه کارکرد ما امید، اعتماد و رضایت شد، عملکرد خوبی داشته ایم.

وی با بیان اینکه مردم از ما وحدت و انسجام واقعی را می خواهند، گفت: نباید وقت ما صرف حاشیه ها شود. مردم با این گروه و آن گروه و این قوه و آن قوه کاری ندارند؛ آنها به دنبال حل مشکلات خود هستند.

ذوالفقاری ادامه داد: مردم از ما مسئولیت پذیری و پاسخگویی می خواهند و فرافکنی را نمی خواهند.در واگذاری اختیارات به وزارتخانه ها به گونه ای عمل کرده ایم که یک امر واحد ده مسئول دارد!

وی افزود: کاغذبازی های اداری یکی از گرفتاری های مردم است و این رویکرد یکی از عوامل منفی در ایجاد فساد در جامعه است.

ذوالفقاری در ادامه گفت: تنها راهکار برطرف کردن فساد این است که قانون مداری در کشور فراگیر شود و معیار در انجام کارها صداقت و تلاش باشد.
وی تصریح کرد: منشا تمام گرفتاری های ما تکبر، طمع، حسادت است و باید با همدلی و اتحاد برای توسعه ایران اسلامی گام برداشت.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور ادامه داد: چاپلوسی و بی قانونی نباید در دستگاه های اجرایی فراگیر شود و همه مسئولان در برابر اقدامات خود مسئول هستند. آقایان مدیران! از تملق پروری پرهیز کنید، در ادارات کار اصلی را فردی انجام میدهد اما فرد دیگری به مدیر نزدیک است!در این تودیع و معارفه با خودمان عهد کنیم که به آنچه که می دانیم عمل کنیم!

وی در ادامه افزود: امیدوارم با حضور آقای آشناگر، راه آقای چاوشی ادامه پیدا کند.ایشان سابقه ای طولانی در بدنه سیستم دارند و پیش تر هم به عنوان یکی از گزینه های استانداری کردستان مطرح بودند اما از آنجا که مردم کردستان انتظار داشتند یک استاندار بومی داشته باشند، آقای آشناگر در قزوین مسئولیت گرفتند.

انتهای پیام / گ

تودیع و معارفه استاندار جدید سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.