سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نائب رئیس کنست: باید سر‌های محمود عباس، معاون وی و رهبران جنبش حماس را قطع کنیم!

نائب رئیس کنست رژیم صهیونیستی مدعی شد باید سر‌های رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، معاون وی و رهبران جنبش حماس قطع شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از القدس العربی،  نائب رئیس کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی مدعی شد باید سرهای رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، معاون وی و رهبران جنبش حماس قطع شود.

مقامات سیاسی اسرائیل در حملات تحریک‌آمیز ضد فلسطینی‌ها و درخواست‌ برای انتقام از آنان و رهبرانشان با هم رقابت می‌کنند و در تازه ترین این تهدیدها أرون حازان از نمایندگان حزب لیکود و نائب رئیس کنست گفت محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و محمود العالول، معاون وی باید از بین بروند.

این نماینده کنست در گفتگو با شبکه یک تلویزیون اسرائیل، رئیس تشکیلات خودگردان را هدف قرار داد و خواستار افزایش توسل به زور و خشونت و بازگرداندن قدرت بازدارندگی به اسرائیل شد.

أرون حازان در ادامه خطاب به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل گفت: «امروز تو نخست‌وزیر و وزیر امنیت هستی و باید قدرت بازدارندگی را به اسرائیل برگردانی».

این نماینده کنست ادعا کرد: تخریب خانه‌ها و تعقیب و گریزهای «موش و گربه‌ای» پس از اقدامات خرابکارانه هیچ سودی ندارد. باید سیاست انتقال فلسطینی‌ها از یک مکان به محل دیگر را متوقف کرد و سیاست ترور را از سرگرفت.

این نماینده حزب لیکود که به ایراد سخنان خصمانه علیه رهبران فلسطین شناخته شده است، مدعی شد: به جای ادامه به خاک سپردن سربازانمان، باید سرهای رهبران جنبش حماس را قطع و در چاه‌های عمیق بینداریم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.