وی ادامه داد: وقتی به سراغ تجلیل از پژوهشگران برتر میرویم اولین روز این هفته را از مدرسه آغاز میکنیم و باید اهمیت پژوهش در مدرسه را بیابیم.
برومند بیان کرد: افراد کارآفرین و ریسک پذیر ثروت ملی کشور را ایجاد میکنند هرچند ممکن است این افراد شناخته شده نباشند اما این افراد به تلاش خود می پردازند و این گروه در فضای دانشگاهی تربیت شدند و پیش از این در مدرسه بودند.
معاون پژوهشی وزارت علوم گفت: اگر به دنبال افراد ریسک پذیر هستیم افرادی که کار تیمی را فرصت بدانند و با دیگران ارتباط خوب داشته و به دنبال حل چالشها باشند قطعا باید از مدرسه شروع کنیم.
وی بیان کرد: امروز درهای دانشگاه با هماهنگی ادارات کل آموزش و پرورش منطقه روی دانش آموزان باز است از امکانات دانشگاه بازدید کنند.
برومند با تاکید به اینکه آموزش در مدارس و آموزش عالی نیازمند بازنگری است، گفت: افراد در حین پژوهش میآموزند و آموزش و پژوهش از هم جدا نیستند و در این آموزشهای جدید نگاه علمی و منطقی شکل میگیرد یعنی حقایق و واقعیات را از دل بخش عظیم اطلاعات بیرون بکشند و بخشهای ارزشمند را حفظ و بر این اساس راه حل ارائه دهند.
معاون پژوهشی وزارت علوم بیان کرد: ما نه تنها کارآفرینان بلکه دانش آموزان کار آفرین و به طور کلی دانش آموز را نادیده نمیگیریم و در بررسی دستاوردهای دانش آموزی نکاتی را دیدیم که بسیار جالب توجه است.
انتهای پیام/