سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۳ پروژه بزرگ درمانی در کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر بهداشت

سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بزودی ۳ پروژه بزرگ درمانی در ۳ شهرستان استان با حضور وزیر بهداشت افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ، محمد غلام نژاد سرپرست معاونت توسعه و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده در آینده‌ای نه‌چندان دور 3 پروژه پروژه بزرگ درمانی در این استان با حضور وزیر بهداشت، درمان و اموزش پزشکی و مسئولان استانی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: بیمارستان بزرگ یاسوج، بیمارستان 32 تختخوابی باشت و اورژانس دهدشت با حضور مسئولان کشوری و استانی از جمله قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت افتتاح می‌شوند.

غلام‌نژاد خواستار تسریع در روند برطرف کردن کاستی‌های ناچیز پروژه‌های در آستانه افتتاح شد و افزود: در بازدید امروز مسائل و مشکلات پروژه‌ها از نزدیک بررسی و تصمیمات لازم گرفته شد.

وی ابراز کرد: امیدوارم با حمایت و نگاه ویژه دولتمردان و وزیر کاردان و دغدغه مند بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین پیگیری‌های مجموعه هیئت رئیسه و رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج شاهد ارتقای شاخص‌ها در حوزه بهداشت و درمان باشیم.

 محمد غلام نژاد  از پروژه‌های مختلف شامل بیمارستان 32 تختخوابی باشت، کلینیک درمانی گچساران و مرکز IVF (ای وی اف) بیمارستان بی بی حکیمه (س) بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات قرار گرفت.

انتهای پیام/ د

افتتاح بیمارستان بزرگ یاسوج

برچسب ها: سلامت ، علوم پزشکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.