سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترقی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

اظهارات کرباسچی بیانگر شکاف دیدگاه بین اصلاح‌طلبان است/جریان اصلاح‌طلب در انتخاب شهردار جناحی عمل کرد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اظهارات اخیر کرباسچی در مورد شهردار بیانگر ایجاد شکاف دیدگاهی بین اصلاح‌طلبان است.


حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اظهارات اخیر کرباسچی؛ دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی گفت: صحبت‌های اخیر او نشان از شکاف دو دیدگاه بین اصلاح‌طلبان است.

وی ادامه داد: گروهی از اصلاح‌طلبان معتقد به استفاده از عناصر کارآمد و موثر برای شهرداری تهران هستند، اما گروه دیگری اعتقاد دارند از عناصر جناحی و سیاسی برای اداره شهر تهران استفاده شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: گروه اول نگران ضعف کارآمدی مدیریت در شهرداری نسبت به زمان قالیباف هستند و ممکن است این مقایسه موجب کاهش سرمایه اجتماعی اصلاح طلبان شود و یقینا در انتخابات آینده تاثیر منفی در آرای آن‌ها می‌گذارد.

ترقی تصریح کرد: گروه دوم که معتقد به استفاده از عناصر جناحی و سیاسی هستند بیشتر به فکر در قدرت بودن و استفاده از فرصت قدرت در زمان حال هستند.

وی با بیان اینکه قطعا تضادی در درون اصلاحات پیدا شده است، اظهار کرد: دلیل اینکه آقای کرباسچی معتقد است که شهردار بهتری وجود داشته است، این است که حزب کارگزاران و سازندگی فقط سیاسی و جناحی انتخاب می‌کنند و در بین نیرو‌های جناحی آنان فردی که واجد شرایط باشد و از کارآمدی لازم برخوردار باشد، وجود ندارد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه به نظر من اصلاح‌طلبان باید میدان را برای افراد قوی و مناسب‌تر بازتر کنند، خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد شورای شهر فردی را انتخاب کرده است که اطلاعاتش نسبت به شهرداری و توانمندی‌اش نسبت به حل مشکلات شهرداری مثل افراد گذشته است یعنی همان وضعیتی که شهرداران قبلی پروژه‌ها را تعطیل کردند و یا بسیاری از پروژه‌های عمرانی معطل مانده است و این نشان می‌دهد وضعیتی بهتر از گذشته وجود نخواهد داشت و این گروه در جناح خودشان شهردار بهتری ندارند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.