سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد ۲۰۰ اشتغال تا پایان بهمن ماه سال جاری در تربت جام

مسئول اشتغال زایی بنیاد برکت کشور گفت: با ارائه طرح‌های کارجویان و نظارت تسهیلگران تا پایان بهمن ماه ۲۰۰ شغل پایدار در تربت جام ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، مردعلی مسئول اشتغال زایی بنیاد برکت کشور در جلسه‌ای که در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی با حضور کارآفرینان و دانشجویان این موسسه برگزار شد گفت: یکی از مهمترین اهداف کلان توسعه، رشد اقتصادی، ایجاد رفاه اجتماعی و افزایش درآمد سرانه مردم و کاهش بیکاری است.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط، پتانسیل و اهمیتی که روستا‌ها دارا می‌باشند، توسعه و عمران روستایی در دهه‌های اخیر، همواره یکی از دغدغه‌های اصلی در ایران و اکثر کشور‌های در حال توسعه بوده است.

مسئول اشتغال زایی بنیاد برکت کشور گفت: یکی از ماموریت‌های اصلی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) توسعه کسب و کار پایدار و توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی محروم مبتنی بر مزیت‌های نسبی مناطق است ؛ در همین راستا، بنیاد برکت الگویی را با توجه به شرایط و ویژگی‌های مناطق مختلف کشور با تمرکز سطحی گسترده‌تر تدوین کرده است.

مردعلی افزود:طرح اقتصادی اجتماع محور آسمان (آیین نامه سرمایه گذاری مردمی و اشتغال نیروی انسانی) با رویکرد معیشت پایدار، کسب و کار و اشتغال در مناطق روستایی و محروم از امسال آغاز شده است و این طرح در ۲۲ شهرستان و ۷ استان کم برخوردار اجرا می‌شود.

مسئول اشتغالزایی بنیاد برکت کشور گفت: تسهیلگران در اجرای طرح‌های اشتغالزایی بنیاد آموزش‌های لازم را فرا می گیرند و در مناطق هدف در راستای حمایت از طرح‌ها از نظر کمی و کیفی، فنی و اعتباری، بازار فروش محصولات نظارت می‌کنند.

مردعلی افزود: طرح‌های اشتغال زایی در دفتر نمایندگی این بنیاد در این شهرستان ایجاد و تسهیلگران از آغاز تا پایان آخرین قسط تسهیلات کارجو و طرح اشتغالزایی را رصد می‌کنند.

وی تصریح کرد: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان از مهاجرت این قشر به شهر جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام//س.ج
 

ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان از مهاجرت این قشر به شهر جلوگیری می‌کند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.