سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید امام جمعه زنجان به رعایت انصاف بازاریان و اصناف با مردم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه های امروز به رعایت انصاف بازاریان و اصناف با مردم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه های امروز نماز جمعه امروز با اشاره به وضعیت این روزهای بازار گفت : عده‌ای تا دیروز بالا رفتن قیمت دلار را بهانه‌ای برای افزایش قیمت ملاک قرار می‌دادند، افزود: بازاریان و اصناف هم با انصاف با مردم برخورد کنند و اکنون که قیمت دلار پایین آمده به فکر مردم باشند.

امام جمعه زنجان با اشاره به نیاز نظام و انقلاب به وحدت حوزه و دانشگاه گفت : کشور با وحدت حوزه و دانشگاه به پیشرفت و ترقی خواهد رسید و وحدت حوزه و دانشگاه اهمیت بالایی دارد و هیچ کدام از این دو بدون توجه و وحدت با دیگری به مقصد نخواهد رسید.

خطیب نماز جمعه زنجان افزود : دزفول یکی از شهرهایی است که در دوران دفاع مقدس مورد هجوم پیاپی دشمنان قرار می گرفت، با اتحاد و مقاومت رزمندگان توانستیم بر دشمنان پیروز شویم .

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی گفت : اگر در آن روز ما تعدادی موشک داشتیم قطعا می‌توانستیم از آن‌ها در بازدارندگی دشمن استفاده کنیم در حالی که عده‌ای متاسفانه دشمن را بزک کرده می‌بینند و تصور دیگری از دشمن دارند.

وی خاطر نشان کرد : اکنون نیز دشمن درصدد است تا با روش های مختلف به این آب و خاک دست پیدا کند، دشمن به دنبال ضربه زدن به کشورمان است و باید مراقب باشیم، چرا که بعد از ۱۲ سال به گفته و به امضای خود هم پایبند نماند و آنرا زیر پا گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تاکید بر این که که نباید گول دشمنان دیرین این کشور را خورد اظهار کرد  : اگر قدرت دفاعی و موشکی کشورمان نبود قطعا دشمن ساعتی برای حمله به کشورمان معطل نمی‌شد.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به نزدیک شدن به ایام ولادت امام حسن عسگری ( ع ) افزود : با الگو قرار دادن ائمه اطهار ( ع ) و در پیش گرفتن راه آنان می تواند ما را به راه روشن و راست هدایت کند.

وی افزود: همسایه و همسایه‌داری در سیره و توصیه‌های ائمه بزرگوار و معصومین اهمیت بسیاری دارد و در دین مبین اسلام بر اهمیت همسایه‌داری و احترام به همسایگان تاکید شده است و باید از سیره و سلوک ائمه بزرگوار یاد بگیریم و این آموزه‌ها را در راستای زندگی خود به کار گیریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان در ادامه به فرا رسیدن روز حمل و نقل هم اشاره کرد و خاطر نشان کرد: تلاش‌های فعالان این عرصه قابل تقدیر و ستودنی است چرا که این افراد خالصانه در راه کمک به نظام و انقلاب تلاش کردند.

انتهای پیام /ک


خطبه های نماز جمعه زنجان در 23 آذر ماه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.