سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پژوهش‌ها باید به درد مشکلات مردم بخورند

مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان اصفهان گفت:پژوهش‌ها باید به درد مشکلات مردم بخورند اگر در کشور ما پژوهش‌ها ریشه‌دار بود اکنون نمی‌بایست پس از تهدیدات ترامپ وضعیت اقتصادی این‌گونه متزلزل می‌شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام حمزه علی بهرامی مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان اصفهان، در پیش خطبه‌های نماز جمعه امروز اصفهان در خصوص روز ۲۷ آذر ماه، روز وحدت دانشگاه و حوزه با اشاره به حدیثی از پیامبر (ص) مبنی بر اینکه هر مؤمنی که ورقه‌ای پژوهش در دست داشته باشد از آتش جهنم در امان است اظهار داشت: تمام این احادیث مبنی بر این است که جایگاه پژوهش و علمی برای پیامبر بسیار مهم است، افراد با سواد و پژوهشگر ثروتمندترین افراد هستند که این پژوهش‌ها باید به‌ درد جامعه بخورد و مشکلات مردمی را حل کند.

مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان اصفهان افزود: امروز دانشجویان که دارای خط قرمزهای اخلاقی هستند با ورود به بعضی از دانشگاه‌ها دچار تزلزل اخلاقی می‌شوند که واقعاً تأسف‌برانگیز است.

بهرامی در خصوص جهت‌دار بودن پژوهش‌ها افزود: پژوهش‌ها باید به درد مشکلات مردم بخورند اگر در کشور ما پژوهش‌ها ریشه‌دار بود اکنون نمی‌بایست پس از تهدیدات ترامپ وضعیت اقتصادی این‌گونه متزلزل می‌شد.

وی با اشاره به عملکرد دانشگاه فرهنگیان افزود: این دانشگاه در اصفهان از سال ۹۲ با حدود ۲۰۰ دانشجو شروع به فعالیت کرده و اکنون با بیش از دو هزار دانشجو در حال فعالیت است.

مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان اصفهان ادامه داد: طبق آمار این دانشگاه از لحاظ ناهنجاری‌های اجتماعی کمترین مشکلات را در خودش جای داده زیرا زمان ورود دانشجویان تمامی آن‌ها گزینش می‌شوند و بهترین دانشجو به این مرکز راه‌می‌یابد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.