سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هندبالیست‌های کازرونی در اندیشه پیروزی بر نماینده اصفهان

نیروی زمینی کازرون برای قرار گرفتن در مکان‌های بالایی جدول دسته برتر هندبال، آماده قربانی کردن سپاهان اصفهان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ،  نکویی بخش رییس هیات هندبال کازرون گفت: تیم نیروی زمینی کازرون در هفته نهم لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۶ امروزجمعه ۲۳ آذرماه در سالن ۲ هزار نفری تختی میزبان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان است.

وی در خصوص شرایط آمادگی نماینده فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بیان کرد: پس از استراحتی که در هفتم هشتم نصیب نیروی زمینی کازرون شد، حال تیم شرایط خوبی دارد و با تمریناتی که در طول هفته داشتند و تدابیر کادرفنی، آماده انجام یک بازی مناسب و کسب برد مقابل نماینده اصفهان هستند.

سرپرست تیم نیروی زمینی کازرون افزود: در این فصل فولاد مبارکه سپاهان شرایط متفاوت تری در مقایسه با فصل گذشته دارد و تیم بهتری نشان داده و امیدواریم با حضور پرشور تماشاگران کازرونی، نماینده فارس دست پر از میدان خارج شود.

تیم نیروی زمینی کازرون با ۹ امتیاز در رده چهارم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ۱۳ امتیاز جایگاه دوم را در اختیار دارند.

در هفته هشتم فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه ۲۳-۱۸ صنعت مس کرمان را شکست داد و نیروی زمینی کازرون در هفته هفتم میزبان خود نفت و گاز گچساران را ۲۵-۱۹ مغلوب کرد.
انتهای پیام/م

مصاف نیروی زمینی کازرون و سپاهان اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.