سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند 5 نفره سارقان اماکن خصوصی در سمیرم

فرمانده انتظامی شهرستان سميرم از دستگيری اعضای باند 5 نفره ای که اقدام به سرقت از اماکن خصوصی شهروندان می کردند در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "سهراب قرقاني" فرمانده انتظامی شهرستان سميرم گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر وقوع سرقت از  اماکن خصوصي آنان ، تحقیقات در این زمینه توسط کارآگاهان  پليس آگاهي آغاز شد .

اين مقام انتظامي بیان داشت: با تلاش شبانه روزي مأموران ، و فعال سازی  گشت هاي ویژه محسوس و نامحسوس  سرانجام اعضای یک باند  5 نفره از سارقان سابقه دار که مرتکب این سرقت ها شده بودند شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر شدند. 

سرهنگ قرقانی از اعتراف متهمان به 17 فقره سرقت اماکن خصوصي شهروندان خبر داد و گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و سارقان دستگیر شده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان سميرم در پايان با تاکید بر اینکه ماموران پلیس به هیچ عنوان اجازه نمي دهند سارقان آسايش و امنيت شهروندان را بر هم بزنند گفت:  از شهروندان نیز انتظار داریم  تا موارد  مشکوک را از طریق تماس با شماره تلفن110 به پليس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/م

 

دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در سمیرم 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.