سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده ناجا در مشهد:

نیروی انتظامی در صف مقدم مبارزه با ناامنی‌ها و حوادث داخلی بسیار موفق عمل کرده است/باید روحیه معنوی ، انقلابی و تعالی نیرو‌ها را افزایش دهیم

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت:موفقیت‌های نیروی انتظامی به دلیل هوشمندی، آموزش و امکانات خوب این نیرو است.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، سردار حسین اشتری روز پنجشنبه در مراسم پایانی بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان پایور، همسران و فرزندان کارکنان و سربازان نیروی انتظامی در مشهد با اشاره به اینکه فزون بر ۷۰ هزار نفر حافظ یک جزء تا کل قرآن کریم در این نیرو خدمت می‌کنند گفت: مسابقات قرآن باعث خیر و برکت و تاثیرگذاری معنوی بر نیرو‌ها است.
 
وی تصریح کرد: آمار‌های پژوهشی نشان می‌دهد در خانواده‌هایی که با قرآن و ائمه (ع) مانوس هستند مشکلات کمتر و موفقیت‌ها بیشتر است. هرچند نمی‌توان گفت: هرکس قاری قرآن شد خطایی ندارد، اما کسانی که با قرآن انس دارند مشکلات خود را راحتتر حل می‌کنند.

فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی در صف مقدم مبارزه با ناامنی‌ها و حوادث داخلی بسیار موفق عمل کرده است. این موفقیت‌ها در درجه نخست بخاطر روحیه جهادی، معنوی و قرآنی و بعد از آن هوشمندی، آموزش و امکانات این نیرو است.

سردار اشتری افزود: با توجه به وسعت حوزه ماموریت‌های نیروی انتظامی اگر بخواهیم موفق باشیم و آسیب نبینیم باید روحیه معنوی مسلمانی انقلابی و تعالی نیرو‌ها را افزایش دهیم و در این راه باید زمینه هر چه بیشتر حفظ، قرائت و تفسیر قرآن را فراهم کنیم. به همه فرماندهان اعلام کردیم برای اجرای ماموریت‌های عقیدتی سیاسی از همه ظرفیت‌ها استفاده کنند.

سرهنگ رمضانعلی رودمقدس رئیس اداره قرآن معاونت تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی هم در این رابطه گفت: ۱۲ هزار و ۳۷۸ نفر از کارکنان پایور، همسران و فرزندان آن‌ها و سربازان وظیفه نیروی انتظامی سراسر کشور در مرحله استانی بیست و سومین دوره مسابقات قرآن نیروی انتظامی کشور شرکت کردند.

وی تصریح کرد: ۵۳۴ نفر به مرحله نهایی این مسابقات راه یافتند.

رئیس اداره قرآن معاونت تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: از این تعداد ۴۸ نفر از بانوان و ۹۰ از آقایان در مرحله پایانی رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، اذان، درک مفاهیم و حفظ پنج، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و حفظ کل قرآن برگزیده شدند.

 نباید از قرآن و عترت غافل شد

حجت الاسلام سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی هم در این مراسم گفت: ترقی خواهان غربی و دگراندیشان برای امنیت کشور موشک نمی‌سازند بلکه کسانی که فرزندان قرآنی و عاشورایی این مرز و بوم هستند این کار را انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: همه باید از نور و حقیقت قرآن بهره بگیریم. قرآن و عترت همیشه در کنار هم هستند همچنانکه به قرآن توجه می‌کنیم نباید از عترت و اهل بیت (ع) غافل شویم.
 
انتهای پیام // ج.ر
برچسب ها: نیرو انتظامی ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.