سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور:

افزایش دو برابری تسهیلات اشتغال مددجویان کمیته امداد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: منابع تسهیلات اشتغال مددجویان کمیته امداد به ۲ برابر افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در سفر به کازرون با بیان اینکه پارسال میزان تسهیلات اشتغال مددجویان حدود ۲ هزار میلیارد تومان بود، که۹۰ درصد آن نیز جذب شد، گفت: امسال این مبلغ به حدود ۴ هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی ادامه داد: ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل صندوق توسعه روستایی و هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از محل تبصره ۱۶ برای ایجاد اشتغال اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: با توجه به تامین منابع مورد نیاز ۲۰۰ هزار فقره وام با توجه به این اعتبارات در نظر گرفته شده و پیش بینی ما جذب سهمیه بیش از ۹۰درصدی است.

فتاح همچنین در سفر به شهرستان ممسنی بیان کرد: هزینه انشعاب آب، برق و گاز خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد در سراسر کشور رایگان است.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم در برخی از استان‌ها هزینه لوله کشی گاز در منازل خانوار‌های تحت پوشش را نیز به صورت وام قرض الحسنه به آن‌ها پرداخت کنیم.

وی افزود: در سه ماه گذشته پذیرش نوبتی افراد بی بضاعت در استان فارس حذف شده است و پرونده ۶۲۰ هزار خانوار در این استان بدون نوبت ارزیابی شده که پس از بررسی‌های لازم، پذیرش افراد واجد شرایط انجام می‌شود.

انتهای پیام/چ

صحبت های رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور  در فارس

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.