وی اظهار داشت: بدون تردید، در شرایط اقتصادی حاکم بر کشور با توجه به ظرفیتهای خوبی که در حوزه حمل و نقل جادهای کالا و مسافر در کشور وجود دارد، میتوان با هم فکری و هماندیشی از این مرحله بحران عبور کرد و راهکارهای اساسیتر و مؤثرتری ارایه کرد.
بیشتر بخوانید: اجرای طرح تُن کیلومتر از اول دی ماه/ قیمتهای جابجایی و حمل کالا واقعی میشوند
وی با بیان این که بخش حمل و نقل جادهای در کشور از بنگاههای اقتصادی توانمند کشور به شمار میرود، افزود: در افزایش بهرهوری در این بخش اقتصادی، پارامترها و عوامل مختلفی اثرگذار هستند که در شناسایی و ارزیابی تأثیرگذاری این پارامترها، کارشناسان سازمان راهداری و حملونقل جادهای و متخصصان و صاحب نظران و نمایندگان انجمنهای صنفی با تعامل و برگزاری جلسات تخصصی، میتوانند سیستم مدیریت بهینه در این بخش و زیرمجموعهها را ایجاد کنند.
حسننیا اضافه کرد: همواره این اعتقاد وجود دارد که کانون انجمنهای صنفی شرکتها و رانندگان بخش حمل و نقل جادهای باید از اختیارات کامل در تدوین برنامهها و راهکارهای زیرمجموعه خود برخوردار باشند و در مقابل شرکتها هم مسئولیتپذیر و پاسخگو باشند.
وی تصریح کرد: کالبدشکافی سهم تقصیر در مشکلات و مسائل ایجاد شده در بخش حملونقل جادهای یکی دیگر از اقدامات با اولویت و دارای اهمیت محسوب میشود و در راستای رفع مشکلات موجود همفکری و دستیابی به راهکارهای هماهنگ و جامع همواره باید مدنظر قرار گیرد.
در بخش دیگری از این نشست رؤسای کانونهای انجمن صنفی رانندگان و شرکتهای حمل و نقل مسافر، کالا و بینالمللی دیدگاهها و نظرات خود را در زمینه برنامهها و طرحهای در دست اقدام در بخش حمل و نقل جادهای کالا، مسافر و بینالمللی و مشکلات موجود در اجرای طرحهای مورد نظر بیان کردند.
انتهای پیام/