سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دیواندره خبر داد:

برگزاری ۲۰ کارگاه آموزشی در دیواندره

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره از برگزاری ۲۰ کارگاه آموزشی با موضوع آسیب های اجتماعی خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، «حجت‌الاسلام حسین ورمقانی» از برگزاری ۲۰ کارگاه آموزشی با موضوع آسیب های اجتماعی در سطح مدارس شهرستان در ماههای مهر و آبان گذشته خبر داد و گفت: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره با توجه به مشکلات زیادی که در جامعه وجود دارد و جوانان و نوجوانان را درگیر خود کرده اقدام به برگزاری ۲۰ کارگاه های آموزشی کرده است.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره بهترین راه برای مقابله با آسیب های اجتماعی را آموزش و توانمندسازی در دو سطح دانش آموزان و والدین ذکر کردند.
 
وی همچنین با اشاره به طرح ها و برنامه هایی که در حوزه پیشگیری در مدارس اجرا شده بیان داشتند: برای حصول نتیجه مطلوب در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیازمند عزم و مشارکت جدی همه آحاد جامعه هستیم آسیب های اجتماعی یکی از مسائل مهم جامعه را تشکیل می دهد که آموزش مهمترین نقش را در پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی به‌ویژه در گروه سنی نوجوانی و جوانی دارد.
 
وی در ادامه بیان داشت: این کارگاه ها با عنوان پیشگیری از اعتیاد، تاب آوری، صیانت از سرمایه های اجتماعی، شناخت رفتارهای پرخطر در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و آگاهی بخشی به دانش آموزان و خانواده ها درمدارس این شهرستان دایرشده است

انتهای پیام/م

برگزاری ۲۰ کارگاه آموزشی با موضوع آسیب های اجتماعی در سطح مدارس شهرستان دیواندره

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.