سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سکان شهرداری مشهد، شنبه در دستان محمدرضا کلایی

مراسم معارفه محمدرضا کلایی به عنوان شهردار مشهد، روز شنبه ۲۲ آذر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حکم شهردار مشهد دوشنبه گذشته توسط وزارت کشور تایید و محمدرضا کلایی رسما به عنوان شهردار مشهد سکاندار این مسئولیت شد.

شنبه ۲۲ آذر با حضوراحتمالی وزیر ارتباطات، معاون وزیر کشور و رئیس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی در سالن همایش دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد مراسم معارفه شهردار مشهد برگزار می‌شود.

در حکم محمد رضا کلایی که توسط وزیر کشور به امضاء رسیده آمده است: در اجرای تبصره (۳) ذیل بند یک ماده (۸۰) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورا‌های اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، مصوب ۱۳۷۵/۳/۱ با اصلاحات بعدی و با توجه به پیشنهاد شورای اسلامی شهر مشهد و نظر به تجارب ارزنده به موجب این حکم، جنابعالی را به سمت شهردار مشهد منصوب می‌کنم.
امیدوارم با استعانت از پروردگار یکتا و با درنظر گرفتن صرفه و صلاح شهر و توزیع عادلانه خدمات و امکانات در مناطق، مراقبت در انضباط مالی، مطالعه و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و کوشش در ایجاد محیط سالم شهری و به کارگیری خلاقیت و نوآوری در اداره امور شهر، نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات و مطالبات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و سیاست‌های دولت تدبیر و امید میسر شود.


انتهای پیام//ف. ح
 


آغاز به کار محمدرضا کلایی از شنبه به عناون شهردار مشهد

برچسب ها: شهرداری ، وزیرکشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
انواع معضلات قارچ گونه مثل ساخت و ساز های دارا کولایی و پیاده روهای با پستی و بلندی در میلان ها که رفت و امد و برای افراد پیر و ناتوان مشکل ساز است و پار ک خودروهای و سنگین و نیمه سنگین در اکثر خیابان های باریک و میلان ها و روشن گذاشتن خودرو سنگین و نیمه سنگین و الوده نمودن هوای مناطق مسکونی توسط رانندگان به طور مثال ابتدای شانزده متری بهاران فرامرز عباسی تا انتها و از سمت میدان قايم تا میدان شهید فهمیده و هزاران هزار معضلات دیگر