سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح زمستانی در قزوین

اجرای طرح زمستانی نیرو‌های امدادی و خدماتی در استان قزوین از امروز آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ در طرح زمستانی نیرو‌های امدادی و خدماتی، چون پلیس راه، راهداری، اورژانس، آتش نشانی، امداد خودرو و هلال احمر برای کمک به در راه ماندگان احتمالی، مصدومان حوادث جاده‌ای و باز گشایی راه‌های مواصلاتی در محور‌های مختلف استان مستقر می‌شوند.

رییس پلیس راه استان قزوین در این رزمایش گفت:طرح زمستانه تا ۲۲ آذر ماه ادامه دارد.

سرهنگ بیگلری افزود: با افرادی که قوانین و مقررات را رعایت نکنند به شدت برخورد می‌شود.

وی اضافه کرد: پارسال ۲۷۶ نفر بر اثر سوانح رانندگی در استان کشته شدند که به نسبت سال‌های گذشته این امار به شدت کاهش داشته است.

رییس پلیس راه استان قزوین به تردد‌های امسال در نوروز هم اشاره کرد و گفت: تردد‌های امسال در نوروز ۱۳ درصد افزایش داشته و تعداد فوتی‌ها به نسبت سال‌های گذشته ۷ درصد و تعداد تصادفات ۱۳ درصد کاهش داشته است.

پیرنون مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان هم در این رزمایش گفت: روزانه ۷۰۰ خودرو از جاده‌های استان تردد می‌کنند و استان قزوین جزء سه استان پر تردد کشور است.

فرخ زاد معاون اقتصادی استاندار هم گفت: تجربه سال‌های گذشته باعث شد تا در برف و کولاک سال گذشته از تلفات جاده‌ای جلوگیری شود.

حکمت اله هاشمی معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان قزوین نیز گفت :  ۱۶ پایگاه‌های ثابت فعال، ۱۰ پایگاه موقت و سیار و ۳۰ تیم عملیاتی در طول طرح خدمات امدادی در پایگاه‌ها ارایه خواهند کرد .

هاشمی افزود : همچنین  ۱۳۰ نفر از نجاتگران جمعیت هالا احمر در طول طرح به مسافران خدمات می دهند .

انتهای پیام/

رزمایش نیروهای امداد و نجات در طرح زمستانه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.