سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بکارگیری ۱۵۰۰ پلیس راهور در طرح انتظامی ترافیک زمستانه در جاده‌های مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از بکارگیری ۱۵۰۰ پلیس راهور در طرح انتظامی ترافیک زمستانه در جاده‌های استان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران از اجرای طرح انتظامی ترافیکی زمستانه پلیس راه از صبح امروز در جاده‌های اصلی استان آغاز شد و گفت: ۱۵۰۰ نیرو در این طرح بکارگیری شده است.

وی افزود: پلیس راه در طرح زمستانه امسال با راه اندازی ۱۸۰ پایگاه ثابت و سیار، ۲ پایگاه امداد هوایی و با بکارگیری بیش از ۴۰۰ دستگاه خودرو به مسافران زمستانی خدمات رسانی می‌کند.

سردار میرفیضی گفت: در این طرح، نیرو‌های پلیس راه به همراه تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی، آتش نشانی و راه و شهرسازی در محور‌های کندوان، هراز، سوادکوه و کیاسر - ساری مستقر می‌شوند.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: ۲۰۰ دستگاه انواع خودروی سبک و سنگین به همراه ۳۰۰ نفر نیروی انسانی در قالب تیم‌های امداد و نجات و کنترلی در محور‌های اصلی مازندران مستقر می‌شوند.

وی گفت: ۲ بالگرد اورژانس و هلال احمر در اجرای طرح ترافیکی زمستان فعالیت دارند که مردم باید در سفر‌ها به مبدا و طول مسیر تا مقصد همواره به هشدار‌های پلیس توجه ویژه‌ای داشته باشند.

حسین زادگان استاندار مازندران در رزمایش طرح زمستانه پلیس راه بر استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در اطلاع رسانی و ارتقاء فرهنگ ترافیک و پیشگیری از حوادث رانندگی خبر داد و گفت: طرح ترافیکی زمستانه تا ۲۲ اسفند در جاده‌های استان مازندران ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اقدامات خوبی که در توسعه زیر ساخت‌های جاده‌ای استان صورت گرفته است، افزود: استفاده از تکنولوژ‌های هوشمند و اصلاح ساختار جاده‌ای از مهمترین مواردی است که مورد توجه جدی قرار گرفته است.

استاندار مازندران با اشاره به نقش رسانه‌ها در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، گفت: رسانه‌ها با برجسته کردن خدمات نقش موثری در مدیریت ترافیک و پاسخ به انتظارات و مطالبات مردمی بر عهده دارند.

حسین زادگان با اشاره به نقش مردم در رفع مشکلات موجود، افزود: هرچه قدر همکاری و تعامل مردم بیشتر شود، نتایج بهتری نیز در حوزه‌های مختلف مدیریتی حاصل خواهد شد.

وی با قدردانی از تعامل دستگاه‌های اجرایی استان در ارائه خدمت به مردم، گفت: با توجه به افزایش تردد‌ها و حجم مسافرت‌ها به استان مازندران، هر ساله شاهد شرایط بهتری در استان هستیم که این امر نشان دهنده عزم و اراده همه نهاد‌های مسئول به ویژه فرماندهی انتظامی استان است.

انتهای پیام/آ

آغاز طرح انتظامی ترافیک زمستانه در جاده‌های مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.