سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری کلاهبرداران حرفه‌ای با بیش از ۱۴ میلیارد ریال کلاهبرداری در بجنورد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۱۱ نفر کلاهبردار حرفه‌ای با ۱۴ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال کلاهبرداری در استان خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در پی اعلام ۱۳ مورد شکایت مبنی بر اینکه افرادی با سوء استفاده از اعتماد شهروندان اقدام به کلاهبرداری به روش جعل امضاء و جعل اسناد کردند ، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و پلیسی و همچنین بررسی اظهارات شاکیان پرونده موفق به شناسایی محل اختفای این افراد شدند ، افزود: در یک اقدام غافلگیرانه کارآگاهان موفق شدند ۱۱ نفر کلاهبردار حرفه‌ای را دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال دادند.

سردار مظاهری با اشاره به اینکه متهمان بعد از مواجه با مستندات و ادله کافی به ۱۳ فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۴ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال اعتراف کردند، گفت: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: شهروندان کاملا مراقب باشند تا مورد سوء استفاده کلاهبرداران و سودجویان قرار نگیرند و در صورت نیاز می‌توانند مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع نمایند.

انتهای پیام / ب 

دستگیری ۱۱ کلاهبردار حرفه‌ای در بجنورد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.