سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با سراسر کشور؛

آغاز طرح زمستانی پلیس راه زنجان

جانشین رییس پلیس راه زنجان از آغاز طرح زمستانه پلیس راه از امروز همزمان با سراسر کشور خبر داد.

سرهنگ عظیمی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،گفت:به تمهیدات پیش‌بینی‌شده برای طرح زمستانی پلیس‌راه زنجان اشاره کرد و افزود: با توجه به فرارسیدن فصل سرما طرح زمستانی پلیس‌راه از ۲۲ آذرماه شروع و تا ۲۰ اسفندماه در جاده‌های مواصلاتی استان زنجان استان اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: برای ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت به رانندگان، پلیس‌راه تمام اقدامات و برنامه‌ریزی لازم را پیش بینی کرده و در اجرای طرح زمستانی دستگاه‌های اجرایی اورژانس، سازمان حمل‌ونقل و پایانه‌ها، هلال‌احمر و مدیریت بحران مشارکت دارند.

جانشین رییس پلیس راه استان زنجان گفت: در اجرای طرح زمستانی، پلیس‌راه زنجان با بیش از ۷۵ اکیپ به‌صورت گشت محسوس و نامحسوس در محور‌های مواصلاتی استان زنجان حضور یافته  و خدمات لازم را به رانندگان ارائه خواهند داد.

عظیمی ادامه داد: برای اجرای این طرح ۳ اکیپ ثابت در گردنه‌های برف‌گیر و حساس استان همچون طارم، دندی، قلی کندی و پاپایی به‌صورت ۲۴ ساعته حضور خواهند داشت.

وی هدف از اجرای طرح زمستانی را خدمات‌رسانی به مسافران در محور‌های مواصلاتی استان در مواقع بحرانی و تقویت ایمنی جاده‌ها اعلام کرد.
 
انتهای پیام/ن
 

اجرای طرح زمستانی در زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.