سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش 26 درصدی نقاط پر تصادف خراسان جنوبی

26 درصد نقاط پر تصادف خراسان جنوبی با هزینه حدود 14 میلیارد تومان برطرف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  شهامت مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: با اجرای طرح بازدید و بررسی راههای استان از مهر 91 تا مهر 94 و جمع آوری آمار تصادف محورهای استان در این مدت، 27 نقطه پر تصادف و 49 نقطه دارای تصادف در محورهای خراسان جنوبی شناسایی شد.

 وی افزود: با شناسایی این نقاط، نصب علائم هشدار دهنده برای تمامی آنها در کمترین زمان انجام و همچنین تا کنون 7 نقطه پر تصادف از این نقاط با تلاش کارکنان، کارشناسان و پیمانکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل خراسان جنوبی، ایمن سازی شده که ایمن سازی این نقاط سبب کاهش 11 درصدی تصادفات در سال گذشته شده است.

 شهامت اظهار کرد: امسال برای ایمن سازی راههای خراسان جنوبی 8 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است که به تدریج و با توجه به برآورد انعقاد هر طرح، جذب می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ادامه داد: برای امسال نیز رفع نقاط پر تصادف تقاطع منطقه ویژه اقتصادی با محور اسدیه، میدان معصومیه بیرجند و پل شوشود در اولویت کاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قرار گرفته  که برای دو نقطه اول، پیمانکار، قرارداد منعقد کرده و برای پل شوشود هنوز پیمانکاری اعلام همکاری نکرده است.

شهامت همچنین از افزایش تعداد دوربین های ثبت تخلف محورهای استان از  52 به 69 دوربین در آینده نزدیک خبر داد و گفت: همچنین در 16 نقطه از خراسان جنوبی سیستم نظارت تصویری مستقر است که قراره این تعداد را نیز به 25 سیستم افزایش دهیم.

انتهای پیام / ط ا

اختصاص بیش از 8 میلیارد  تومان  برای ایمن سازی راههای خراسان جنوبی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.