سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاهین شهرداری بوشهر حمایت می‌شود

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای بوشهر گفت: در شرایط سخت مالی که امروز شهرداری بوشهر با آن روبه‌روست تاکنون تیم شاهین را تنها نگذاشته‌ایم و بر اساس بودجه پیش‌بینی شده کمک‌های لازم به این تیم ارائه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، طاهره شمشیری ظهر امروز در نشست شورای شهر بوشهر با تاکید بر توجه به زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بیان کرد: شهرداری و شورای بوشهر توجه ویژه‌ای به طرح‌های فرهنگی و ورزشی دارند و در این زمینه بودجه لازم تخصیص یافته است.

وی با تاکید بر حمایت از تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر تصریح کرد: در شرایط سخت مالی که امروز شهرداری بوشهر با آن مواجه است تا حالا تیم شاهین را تنها نگذاشته‌ایم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای بوشهر با بیان اینکه بر اساس بودجه پیش بینی شده کمک‌های لازم به شاهین ارائه می‌شود، گفت: انتظار نداریم برخی عوامل تیم به ویژه سرمربی تیم شاهین بوشهر در مصاحبه‌هایشان زحمات اعضای شورا و شهرداری بوشهر را زیر سوال ببرند.

شمشیری افزود: باستین مدیرعامل شاهین شهرداری بوشهر بر اساس قولش قرار بود بدهی ۱.۷ میلیارد تومانی فصل قبل شاهین بوشهر را  از محل دو میلیارد تومانی اسپانسری پرداخت کند، حالا ما منتظر تحقق وعده شما هستیم.

دیگر عضو شورای شهر بوشهر نیز گفت: سوالاتی که در مورد وضعیت تیم شاهین طرح شده در راستای جایگاه نظارتی شوراست و هدف ما تقویت تیم شاهین است.

اکبر توسلی افزود: انتظار ما طی شدن فرآیند قانونی در باشگاه شاهین است و انتظار داریم هیات مدیره تمام مصوبات را اجرا کند و همه اقدامات در چار چوب قانونی و مصوبات باشد.

انتهای پیام/م

تیم فوتبال شاهین را تنها نمی‌گذاریم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.