سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پژوهشگاه میراث فرهنگی شرق کشور از مشهد به نیشابور متتقل می شود

رئیس کمیسیون مشارکت‌های اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر نیشابور گفت: پژوهشگاه میراث فرهنگی شرق کشور از مشهد به نیشابور منتقل می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد حسن زرندی، رئیس کمیسیون مشارکت‌های اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر نیشابور گفت: انتقالپژوهشگاه میراث فرهنگی شرق کشور از مشهد به نیشابور  تصمیمی بود که در دیدار  اعضای شورای اسلامی شهر، فرماندار و شهردارنیشابور با مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی اتخاذ شد .

وی افزود:با راه اندازی پژوهشگاه میراث فرهنگی شرق کشور در نیشابور و تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای آن، بسیاری از خلا‌های پژوهشی در حوزه‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در نیشابور برطرف خواهد شد.

زرندی بیان داشت: جایگاه جغرافیایی نیشابور و پیشینه غنی آن در حوزه‌های فرهنگی و تاریخی و هم چنین پتانسیل‌های فراوان این شهر در حوزه گردشگری، این مکان را مناسب‌ترین انتخاب برای استقرار پژوهشگاه میراث فرهنگی شرق کشورساخته است.

رئیس کمیسیون مشارکت‌های اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر نیشابور تصریح کرد: بهبود عملکرد اداره مجموعه‌های تاریخی خیام و عطار، از دیگر مطالبات پیشین اعضای شورا اسلامی شهرنیشابور بود که مکاتبات لازم در این زمینه رابا سازمان میراث فرهنگی کشور انجام شده است.

انتهای پیام//م. ص
 

 دیدار اعضای شورای اسلامی شهر، فرماندار و شهردارنیشابور با مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.