سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست اعضای ستاد تنظیم بازار مهاباد

اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان مهاباد با هدف نظارت برتوزیع اقلام ویژه شب یلدا تشکیل جلسه دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، روند نظارت برتوزیع اقلام مایحتاج شب یلدا، ساماندهی واحد‌های ماست بندی، تعیین قیمت انواع فرآورد‌های لبنی وتوزیع آن مهمترین موضوع نشست اعضای ستاد تنظیم بازار مهاباد بود.

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان مهاباد در این نشست گفت: دراین شهرستان بیش از ۳۵ واحدماست بندی فعالیت می‌کنند که ۲۶ فقره از این واحد‌ها بدون پروانه هستند.

قادری، در ادامه با اشاره به تشدید نظارت‌ها بر بازار افزود: بیش از ۸۶۰ مورد بازرسی طی ماه جاری از واحد‌های صنفی و غیرصنفی شهرستان صورت گرفته است.

رحیمی، کارشناس بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان مهاباد هم گفت: از ابتدای ماه جاری تاکنون ۲۹ تن گوشت گوساله منجمد، ۲۴ تن برنج و سه تن شکر در این شهرستان توزیع شده است و تا پایان ماه هم هشت تن دیگر گوشت منجمد گوساله و ۷۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد گوسفندی توزیع خواهدشد.

شریف زاده، مسئول بازرسی اتاق اصناف مهاباد هم گفت: در ماه جاری ۸۶۸ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی شهرستان صورت گرفته و دراین زمینه ۶۸ مورد پرونده تخلف به ارزش ریالی ۳۰ میلیارد و ۱۳۲ ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی شهرستان تحویل شده است.

انتهای پیام/ج

 نظارت برتوزیع اقلام ویژه شب یلدا در مهاباد

منبع خبرگزاری صدا وسیما

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.