سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در شهرکرد خبر داد؛

راه‌اندازی کلانتری مجازی از سال ۹۸/ کاهش چهار درصدی جرایم خشن

رئیس پلیس پیشگیری ناجا از راه‌اندازی کلانتری‌های مجازی در سطح کشور از ابتدای سال ۹۸ خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار محمّد شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا، امروز چهارشنبه ۲۱ آذر ۹۷ در همایش مدیران و فرماندهان انتظامی چهارمحال و بختیاری، بررسی عملکرد یک‌ساله مجموعه انتظامی و ابلاغ سیاست‌های جدید را از دلایل حضور در این استان بیان کرد و گفت: خوشبختانه نیروی انتظامی این استان عملکرد مطلوبی در بسیاری از حوزه‌ها داشته است.

وی با تأکید بر اینکه کشور بحران‌های مختلفی را در طول یک سال گذشته پشت سر گذاشته است تأکید کرد: خوشبختانه پلیس در تمامی این مأموریت‌ها عملکرد مطلوبی داشته است.

شرفی، از کاهش چهار درصدی جرایم خشن در سطح کشور خبر داد و افزود: این میزان در چهارمحال و بختیاری ۱۳ درصد کاهش داشته است که این موضوع نشان می‌دهد سیاست‌های پیشگیرانه نیروی انتظامی این استان مؤثر بوده است.

وی ادامه داد: متاسفانه سرقت‌های خرد در چهارمحال و بختیاری به‌علت مشکلات اقتصادی کشور افزایش داشته است، اما در رابطه با کشف جرایم رایانه‌ای و خشن عملکرد مناسبی داشته است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در ادامه با اشاره به برنامه‌های سال آینده نیروی انتظامی، اظهار کرد: راه‌اندازی واحدهای سیار پلیس در مناطق دوردست و حاشیه‌ای که مطالبه اصلی مردم است در دستور کار قرار دارد و همچنین توسعه زیرساخت‌ها در پایش تصویری مناطق جرم‌خیز از دیگر برنامه‌های پلیس پیشگیری است.

شرفی اضافه کرد: در سال‌های قبل ایستگاه‌های بازرسی به سبب برخی الزامات در برخی مناطق احداث شد و ما نیاز داریم که این ایستگاه‌ها را با پهپاد و دوربین مداربسته مناطق مختلف را پایش کنیم و در همین راستا یگان‌های امداد و عملیات را نیز توسعه دهیم.

وی در رابطه با راه‌اندازی کلانتری‌های مجازی در سطح کشور از ابتدای سال ۹۸، گفت: می‌توان از طریق اینترنت بستری را برای ارائه خدمات کلانتری‌ها فراهم کرد تا مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمات را دریافت کنند و این موضوع می‌تواند در کاهش هزینه‌ها کمک کند.

انتهای پیام/س

سفر رئیس پلیس پیشگیری ناجا به شهرکرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.