سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقه ویلچررانی معلولان در بوکان

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بوکان گفت: مسابقه ویلچررانی معلولان بوکان با حضور ۳۳ معلول زیر پوشش اداره بهزیستی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، علی آدمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان بوکان گفت: این دوره از مسابقات در چهار گروه ورزشکاران، بانوان، کودکان و آقایان برگزار و ویلچر سواران تحت حمایت بهزیستی مسافت یک کیلومتری را به صورت جداگانه و در چهار مرحله برگزار کردند.

وی افزود: در پایان این دوره از مسابقات و در گروه ورزشکاران 'سعید شریف زاده' مقام نخست را از آن خود کرد و آقایان 'سعید رسول پور' و 'امیر پرزیوند' به ترتیب موفق به کسب عنوان دوم و سوم شدند.

در رده سنی کودکان 'چیا عثمانی' عنوان نخست را از آن خود کرد و 'کیان یاری' و 'سروش عزیزی' به ترتیب مفام های دوم و سوم را کسب کردند.

در گروه بانوان 'شهلا فیضی' مقام اول را به خود اختصاص داد و 'زینب شریف زاده 'و 'گلاویژ احمدی' عنوان دار مقام دوم و سوم شدند.

در رده گروه آقایان' اسماعیل کیفه 'به مقام نخست دست پیدا کرد و 'وریا شاد ازون' و 'جمال جواهری' به ترتیب به عنوان نفرات دوم و سوم این دروه از مسابقات رسیدند.

انتهای پیام/ج

مسابقه ویلچررانی معلولان در بوکان برگزار شد

منبع خبرگزاری ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.