سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد

اینترنت پهن باند به روستاهای کهگیلویه و بویراحمد رسید

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد گفت: اینترنت پهن باند با اجرای مرحله نخست یک طرح توسعه، در 93 روستای شهرستان بویراحمد به بهره برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ، جواد غلام پور  گفت: در مرحله دوم اجرای این طرح 195 روستا از اینترنت پهن باند در شهرستان بویراحمد بهره مند می‌شوند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هم اکنون 14 روستای استان دارای فناوری ای. دی. اس. ال هستند و تعداد آنها نیز افزایش خواهد یافت.

غلام پور بیان کرد: با اجرای پروژه swap (ارتقای 154 سایت از فناوری BTS-GSM به نسل دوم ارتباطی(2G) ) تا اسفند 1397 بخش زیادی از مشکلات ارتباطی روستاهای شهرستان برطرف خواهد شد.

وی بیان کرد: هم اکنون هفت روستای شهرستان بویراحمد دارای دستگاه خودپرداز شده اند که سبب کاهش مسافرت ها و رفاه بیشتر مردم روستاهای استان می شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به سیاست دولت در توسعه روستاها و توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، ارائه خدمات نوین بانکی در روستاهای استان از اولویت های اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد است.

غلام پور با اشاره به نقش انرژی در افزایش خدمات مخابراتی در روستاها خواستار همکاری بیشتر برای تأمین برق و امنیت ایستگاه‌های تلفن همراه در نقاط مختلف این استان شد.

سرویس اینترنت پهن باند به دلیل سرعت آن بیشترین دسترسی را در اینترنت دارد که در چهار قالب DSL یا خط مشترک دیجیتال، فیبر نوری، کابل و ماهواره ارائه می‌شود.

 انتهای پیام/غ

افزایش پهنای باند اینترنت روستا

برچسب ها: مخابرات ، اینترنت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.