سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس :

انداختن توپ مشکلات به زمین نمایندگان گل به خودی است

نماینده مردم بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس با اشاره به اینکه انداختن توپ مشکلات به زمین نمایندگان گل به خودی است،گفت:این اتفاق فشار را از دستگاه ها و متولیان اجرایی که وظیفه اصلی رفع مشکلات را دارند برمی دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛حجت الاسلام عبادی نماینده مردم بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس در نشست هم اندیشی با مدیران رسانه های خراسان جنوبی گفت:مجمع نمایندگان استان از رئیس جمهور درخواست دیدار برای بیان و طرح مشکلات استان را داشته اما پس از گذشت ۶ سال هنوز پاسخ مثبت نگرفته ایم.

وی با اشاره به اینکه انداختن توپ مشکلات به زمین نمایندگان گل به خودی است، افزود:این اتفاق فشار را از دستگاه ها و متولیان اجرایی که وظیفه اصلی رفع مشکلات را دارند برمی دارد.

حجت الاسلام عبادی گفت:در زمینه رفع مشکلات، نمایندگان وظیفه قانون گذاری، نظارت، تذکر و در نهایت استیضاح را دارند که در مورد  بسیاری از مشکلات استان این مهم توسط نمایندگان صورت گرفته است.

نماینده مردم بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس افزود:به عنوان مثال در حوزه مشکلات جاده بیرجند و قائن و راه آهن بارها به وزیر قبلی راه تذکر داده شده  و دو بار نیز وزیر را استیضاح کردیم.

وی اظهار کرد: در زمینه راه آهن بیرجند امکان  اعطای وام از صندوق توسعه به سرمایه گذار را تصویب کردیم، اما این قانون باید توسط دولت اجرا شود و از این منظر رسانه ها رفع بسیاری از مشکلات را باید از دستگاه های اجرایی و دولت مطالبه کنند.

حجت الاسلام عبادی با اشاره به مطالبه مردم در خصوص رفع مشکلات پرواز فرودگاه بیرجند گفت: در این زمینه در یک روز سه جلسه با متولیان امر در دولت برگزار کرده و مطالبات مردم استان را منتقل کردیم.

نماینده مردم بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس افزود:اگر نماینده در زمینه وظایف خود را در زمینه قانون گذاری، تذکر و استیضاح انجام نداد رسانه ها انجام این وظیفه را از او مطالبه کنند و در غیر این صورت دستگاه و نهاد اجرایی مسئولیت رفع مشکلات را دارد.

وی اظهار کرد: چه در این دوره و چه دوره قبل مجمع نمایندگان خراسان جنوبی از رئیس جمهور درخواست دیدار برای بیان و طرح مشکلات استان را داشته ایم اما پس از گذشت ۶ سال هنوز به این درخواست پاسخ مثبت داده نشده است.

حجت الاسلام عبادی با اشاره به بحث افزایش تعداد نمایندگان مردم استان در مجلس ادامه داد: اگر این موضوع توسط مجلس تصویب شود اما دولت بودجه آن را تأمین نکند باز هم به نتیجه نخواهد رسید.

نماینده مردم بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس با اشاره به اینکه بحث استانی شدن انتخابات مجلس نیز در فضای مجلس مطرح است، یادآور شد: به نظر می رسد فضای مجلس با کلیت این موضوع موافق است.

انتهای پیام/غ

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.