سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نزاع خانوادگی رنگ خون گرفت /دستگیری قاتل در کمتر از ۴۸ ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان جاسک از دستگیری قاتل متواری کمتر از ۴۸ ساعت پس از وقوع قتل در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،سرهنگ "عباس قاسمی " فرمانده انتظامی شهرستان جاسک گفت: قاتل متواری در کمتر از ۴۸ ساعت پس از وقوع قتل دراین شهرستان دستگیر شد.
وی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر یک مورد اختلاف خانوادگی منجر به قتل در روستای "کوچنینگ"، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی جاسک قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان جاسک گفت: قاتل بر اثر اختلاف خانوادگی و به وسیله ضربات چاقو به شکم و قفسه سینه، همسر خود را به قتل رسانده و از محل متواری شده است.

سرهنگ "عباس قاسمی " افزود:با توجه به متواری شدن قاتل و شکایت خانواده مقتول، طرح مهار خودرو‌های عبوری در شهرستان اجرا شد.
وی گفت: مأموران ایست و بازرسی سه راهی جاسک حین کنترل محور مواصلاتی به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و پس از متوقف کردن خودرو، قاتل متواری به هویت "بهمن س" که خود را به عنوان مسافر عادی جا زده و قصد فرار به استان‌های شمالی را داشت شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی جاسک بابیان اینکه قاتل پس از دستگیری و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه جرم، از طریق تلفن مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.
انتهای پیام/ر


قتل همسر با ضربات چاقو در جاسک

برچسب ها: حوادث ، اخبارجنایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.