سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دراستان بوشهر:

۱۲۰۰ بیمار صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد هستند

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت:یک هزار و ۲۰۰ نفر مددجوی دارای بیماری خاص، صعب العلاج و زمین گیر در استان تحت حمایت کمیته امداد هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد لطفی، در نشست بررسی وضعیت بیماران خاص و صعب العلاج تحت حمایت این نهاد بیان کرد: خدمات بهداشتی و درمانی از نیاز‌های حیاتی مددجویان تحت حمایت این نهاد است و مهم‌ترین گروه هدف کمیته امداد، بیماران خاص، صعب العلاج و زمین گیر هستند که به عنوان اولویت اصلی در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی وجود دارند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد: یک هزار و ۲۰۰ نفر مددجوی دارای بیماری خاص، صعب العلاج و زمین گیر در استان تحت حمایت کمیته امداد هستند که در طول سال خدمات درمانی و پزشکی رایگان دریافت می‌کنند.

لطفی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون این دسته از بیماران بیش از ۸۷۰ میلیون تومان خدمات درمانی و تجهیزات پزشکی رایگان اعم از ویلچر، واکر، توالت فرنگی، تخت بیمارستانی، دستگاه فشار سنج، تشک مواج، دستگاه اکسیژن ساز و وسائل سونداژ دریافت کردند.

وی بیان کرد: همه این بیماران با بهر ه. مندی از خدمات بیمه‌ای و درمانی می‌توانند مشکلات ناشی از بیماری خود را به صورت رایگان درمان کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: علاوه بر حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج، مادران شیرده و کودکان مبتلا به سوء تغذیه این نهاد، از سبد غذایی رفع سوء تغذیه نیز بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام/م

کمیته امداد‌بوشهر از ۱۲۰۰ بیمار‌خاص و صعب‌العلاج حمایت‌می‌کند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.