سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتصاب احتمالی پرسپولیس خنثی شد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جلسه با کاپیتان‌های تیمش از آن‌ها درخواست کرد تا اعتصاب نکنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعتی پیش نشست سید جلال حسینی و حسین ماهینی، ۲ کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با مدیریت باشگاه به پایان رسید و حسینی پس از خروج از جلسه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد مهم‌ترین موضوعی که الان وجود دارد، بلا تکلیفی است که کار‌ها را سخت‌تر می‌کند. از طرف بازیکنان به باشگاه آمدم تا با گرشاسبی در مورد اینکه چه مسائلی قرار است اتفاق بیافتد، صحبت کنم.

طبق اعلام یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس، ۲ کاپیتان سرخپوش در این جلسه که با حضور گرشاسبی و عرب همراه بود، درباره مسائل کلان باشگاه، بحث طلب بازیکنان، مدیریت باشگاه و ... صحبت شد و در پایان طرفین به جمع بندی خوبی رسیدند. همچنین احتمال داشت بازیکنان تمرین فردا (چهارشنبه) را به دلیل برخی مسائل تحریم کنند که با صحبت‌های گرشاسبی با حسینی و عرب، این مسئله رفع شد.

گرشاسبی به ۲ کاپیتان گفت که در صورتی که از باشگاه بروم، اما به اعضای تیم کمک می‌کنم و حسینی و ماهینی نیز از او به دلیل حمایت و کار‌های گذشته اش تشکر کردند.

در پایان مقرر شد، مسئولان تیم دیگر درباره بازی با سپاهان و اظهارات امیرقلعه نویی صحبتی نکنند تا این موضوع ادامه دار نشود.

درحال حاضر تیم فوتبال پرسپولیس تهران با کسب ۲۸ امتیاز از ۱۴ بازی در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد و در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر باید به مصاف پارس جنوبی جم برود.


بیشتر بخوانید:

نظر وزیر ورزش و جوانان در مورد قیمت استقلال و پرسپولیس

شایعات مدیریتی پرسپولیس داغ شد

آیا بیرانوند به بازی بعدی پرسپولیس می رسد؟


انتهای پیام/

در جلسه گرشاسبی با حسینی و ماهینی چه گذشت؟

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.