سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهیددستغیب چهره شناخته شده ملی و انقلابی است

کارشناس مسئول دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد شیراز گفت: شهید دستغیب یک چهره شناخته شده ملی و انقلابی است که کارهای موثر و ماندگاری را در شهر شیراز انجام داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گرامیداشت سی وهفتمین سالگرد شهادت عالم ربانی، حضرت آیت الله شهید دستغیب طی مراسمی با حضور استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در مسجد این دانشگاه برگزار شد.

عبدالرسول خسروبیگ، کارشناس مسئول دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و مدرس حوزه و دانشگاه با بیان اینکه شهید آیت الله دستغیب در خانواده‌ای روحانی متولد شد، با روحانیت زندگی کرد وتا پایان عمرش در مسلک انسان‌هایی همچون امام راحل (ره) قدم برداشت، گفت: این عالم مجاهد یک چهره شناخته شده ملی و انقلابی است که کارهای موثر و ماندگاری را در شهر شیراز انجام داده است.

وی افزود: ایشان شخصیتی جامع از لحاظ علمی بودند و در بدو ورود به عرصه علم و فقاهت از محضر اساتیدی بزرگ و صاحب اندیشه استفاده کردند، که توانست مراتب و مراحل علمی و اخلاقی بالایی را کسب کند.

خسروبیگ بیان کرد: شهید آیت الله دستغیب در دوران جوانی به درجه اجتهاد رسید و از دست مراجع بزرگ این نشان افتخار را دریافت کرد.

وی با اشاره به اینکه شهید آیت الله دستغیب نویسنده‌ای بزرگ و فرهیخته بودند، اظهار کرد:بیش از ۴۰ عنوان کتاب در زمینه‌های مختلف نوشته شده و بصورت سخنرانی جمع آوری شده است، که از جمله این کتاب‌ها قلب سلیم، گناه کبیره، داستان‌های شگفت، داستان‌های پراکنده و تفاسیر متعدد را می‌توان از آثار این بزرگ مرد نام برد.
انتهای پیام/م

بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد شهید محراب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.