سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولیت حرم حضرت معصومه ( س) عنوان کرد؛

آمریکا و حامیانش کمربند خود را برای نابودی انقلاب جمهوری اسلامی بسته اند

آیت الله سعیدی گفت: آمریکا و حامیانش انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران را پایان عمر خود می دانند و کمربند خود را برای نابودی این نظام محکم بسته اند.

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه ( سلام الله علیه ) در هفتمین جلسه شورای توسعه فعالیت های قرآنی که در حرم مطهر حضرت معصومه ( سلام الله علیه) که با حضور فعالان قرآنی برگزار شد گفت: آمریکا و حامیانش انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران را پایان عمر خود می دانند و برای نابودی آن کمربند خود را محکم بسته اند.

ریاست شورای توسعه فعالیت های قرآنی استان قم در ادامه افزود: این انقلاب چهل ساله را از قرآن و عنایت اهل بیت داریم، ولی متاسفانه با محجوریت قرآنی مواجهه هستیم و منظور آن نیست که قرآن در جامعه نیست بلکه قرآن هست و نیست.

وی عنوان کرد: باید با برنامه پیش برویم تا در جبه نرم مانند جبه سرد که ابزار خاص و جغرافیای خاصی داشتیم با توکل بر خدا و عنایت اهل بیت با فتنه گران مقابله کنیم و با اندیشه یابی در قرآن که خروجی این جلسات می باشد زمینه ساز ظهور امام عصر( علیهم السلام) باشیم.

هاشمی سرپرست استانداری در ادامه جلسه گفت: در جامعه آسیب های اجتماعی بالا رفته و با دغدغه قرآنی مواجهه هستیم، مسایل اقتصادی و اجتماعی در قرآن بیان شده است و جامعه نیاز به برنامه های قرآنی بیشتر دارد.

وی در ادامه یادآور شد: در هشت سال دفاع مقدس توکل بر خدا و روحیه معنوی و قرآنی بر رزمندگان حاکم بود و بر این اساس استانداری در پی ایجاد شورای اداری با همکاری شورای قرآنی می باشد تا با این مشکلات مقابله شود.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد انقلاب اسلامی قم حسینی کاشانی دبیر این جلسه گفت: در این جلسه ما برنامه های ویژه داشتیم؛ دعوت از موسسات فعال قرآنی در استان تا برای هم افزایی بیشتر و استفاده از ظرفیت های آنها فعالیت های خودشان را برای شورا توضیح دهند .

وی در ادامه افزود: دیگر آنکه ما بتوانیم کمیسیون های سه گانه آموزشی، پژوهشی و ترویجی را در جهت استفاده بهتر مجموعه موسسات از این ظرفیت ها، در کنار هم قرار بدهیم.

حسینی کاشانی ابراز کرد: برنامه های ویژه ای در دستور کار این شورا قرار دارد تا جایگاه ویژه قم هم در سطح استان و هم در فعالیت های که می توانند صادر بشوند از قم به استان ها و حتی به کشورهای دیگه دنبال بکنیم .

وی در پایان گفت: این امر نیازمند همگرایی در برنامه ها دارد و خوشبختانه جلسه شورا به این سمت در حال حرکت است.

یادآور می شود؛ در پایان این جلسه از موسسات فرهنگی قرآنی مکتب القرآن، عاشقان اباصالح المهدی، نورالثقلین، قرآن و نهج البلاغه به عنوان فعالان نمونه و سرهنگ نیروی انتظامی احمد صادقی به عنوان چهره قرآنی تقدیر شد.

انتهای پیام/الف

آمریکا و حامیانش کمربند خود را برای نابودی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران بسته اند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.