سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقلال لبه پرتگاه سقوط به دسته یک فوتبال

باشگاه استقلال خوزستان در صورتی که طلب بازیکن خارجی اش را ندهد به دسته یک فوتبال ایران سقوط خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شکایت "دیوید ساکونی"، هافبک ۳۱ ساله برزیلی سابق استقلال خوزستان از این تیم به فدراسیون جهانی فوتبال به دلیل طلب ۱۹۰ هزار دلاری اش، فیفا ایمیلی برای آبی‌های جنوب کشور ارسال کرد و به آن‌ها تذکر داد تا ۲۷ نوامبر (۶ آذر) فرصت دارند که با این بازیکن توافق و طلب او را پرداخت کنند و در غیر اینصورت با کسر ۶ امتیاز و محرومیت از فعالیت در یک پنجره نقل و انتقالاتی روبرو خواهند شد.

البته این اتفاق رخ نداد و مسئولان سازمان لیگ، ۶ امتیاز از تیم قهرمان لیگ (استقلال خوزستان) کم کردند تا شاگردان کریم بوستانی و ایمان مبعلی به قعرجدول رده بندی لیگ برتر برسند، البته تا زمانی که پول ساکونی پرداخت نشود، خطراتی مانند سقوط به لیگ دسته اول فوتبال ایران و ... این تیم را تهدید می‌کند و به همین دلیل مسئولان استقلال خوزستان و محمد اسد مسجدی، سرپرست این باشگاه به شدت در صدد تهیه پول این بازیکن هستند تا طلب هافبک برزیلی را پرداخت کنند.

طبق اعلام یکی از مدیران استقلال خوزستان، ساکونی از طلب ۱۹۰ هزار دلاری اش، ۳۰ درصد تخفیف داد و قرار است دیگر طلب این بازیکن در ۳ قسط پرداخت شود تا خطر سقوط به لیگ یک از سر آبی‌ها بگذرد. استقلال خوزستان درحال حاضر با کسب تنها ۵ امتیاز از ۱۴ بازی در رده شانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و باید در چارچوب هفته پانزدهم به مصاف سپاهان صدرنشین برود.

مسئولان استقلال خوزستان برای تهیه پول اعضای تیم و پرداخت طلب‌ها درصدد عقد قرارداد با یک شرکت اپراتور تلفن همراه هستند.


بیشتر بخوانید:

پیری: باید سایپا را شکست می‌دادیم/ کسر ۶ امتیاز از استقلال قطعی نیست

دریافتی ۲۰ درصدی بازیکنان و کادرفنی استقلال خوزستان تا هفته چهاردهم

بوستانی و مبعلی، سرمربیان استقلال خوزستان تا پایان نیم فصل


انتهای پیام/

مسئولان استقلال خوزستان به دنبال پرداخت بدهی ساکونی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.